کد خبر : 185420
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 14:47
-

اسفندیاری در گفتگو با Fut5al :

فدراسیون به شکل جدی پای کار راه‌اندازی لیگ فوتسال نرفته است!/ به قانون تکرار ۱۰روز یکبار PCR اعتراض کردیم

فدراسیون به شکل جدی پای کار راه‌اندازی لیگ فوتسال نرفته است!/ به قانون تکرار ۱۰روز یکبار PCR اعتراض کردیم

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: دکتر مسجدی اذعان کرد که فدراسیون فوتبال هرگز به طور جدی پای کار راه‌اندازی لیگ‌برتر فوتسال نیامده و پیگیری خاصی نیز انجام نداده است.

رحیم اسفندیاری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: من امروز به نمایندگی از باشگاه مقاومت مرکز کشور در ستاد کرونای ورزش کشور حضور داشتم و بیشتر صحبت‌هایم را پیرامون ۳هزار اماکن ورزشی سازمان خودم عنوان کردم اما در کنار مباحث سازمانی با توجه به مسئولیتم در فوتسال نسبت به عدم برگزاری لیگ انتقاد کردم که پاسخ‌های جالبی در جلسه مطرح شد.

وی افزود: آقای دکتر مسجدی دبیر ستاد کرونای ورزش کشور پس از اعتراض من گفتند اینقدر که شما و آقایان ورزشکار فوتسال مثل آقای شمسایی پیگیر شروع لیگ هستید، فدراسیون فوتبال پیگیر آن نشده است. اخیرا نامه‌ای از فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری لیگ فوتسال آمده که ما سریعا به وزارت بهداشت فرستادیم که نماینده بهداشت هم گفت که ما بر اساس اولویت مجوز می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز تاکید کرد: دبیر ستاد کرونای ورزش کشور به طور ضمنی اذعان به پیگیر نبودن فدراسیون فوتبال کرد و علنا گفت که مثلا آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با پیگیری مستمر و حتی حضور در وزارت بهداشت موفق به متقاعد کردن مسئولان برای انجام کشتی شد که لیگش هم اخیرا برگزار شد.

اسفندیاری به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ های کشور از ابتدای ماه آینده اشاره کرد و گفت: طبق مصوبات فعلا تا دو هفته هیچ لیگی برگزار نخواهد شد و پس از آن بر اساس اولویت‌بندی در خصوص اردوها و اعزام ها و … تصمیم‌گیری خواهد شد. به این ترتیب همچنان سرنوشتی برای آینده لیگ فوتسال نمی‌توان متصور شد.

وی یادآور شد: در این جلسه همچنین به قانون ۱۰روز یکبار تست PCR اعتراض کردیم و عنوان کردیم که آیا کسی که خدمات در هتل می‌دهد، راننده ای که بازیکن ما را جابجا می کند هم آیا هر ۱۰روز تست می‌دهد؟ چون هر کدام از آنها دچار کرونا شوند به بازیکن ما هم تسری پیدا خواهد کرد و به همین خاطر این قانون دردی دوا نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.