کد خبر : 185414
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 14:29
-

کشاورز: برگزاری متمرکز لیگ به نفع تیم‌های دارای مهره و امکانات است / خیلی امیدوارم که تیم را در لیگ حفظ کنیم

کشاورز: برگزاری متمرکز لیگ به نفع تیم‌های دارای مهره و امکانات است / خیلی امیدوارم که تیم را در لیگ حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: ما تیم نوپا و تازه شکل گرفته‌ای هستیم که شاید متمرکز و پشت سر هم بازی کردن در رقابت‌های لیگ به ضرر تیم ما تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: ما تیم نوپا و تازه شکل گرفته‌ای هستیم که شاید متمرکز و پشت سر هم بازی کردن در رقابت‌های لیگ به ضرر تیم ما تمام شود.

محمد کشاورز ، سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: ما تمریناتمان را برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال از ۲ ماه پیش آغاز کرده‌ایم و متاسفانه شیوع ویروس کرونا شرایط را برای تیم ما کمی سخت کرده است . ما هنوز نمی‌دانیم رقابت‌های لیگ چه زمانی قرار است آغاز شود. در کل، من از شرایط تیمم بسیار راضی هستم، بازیکنانمان خیلی سخت تمرین می‌کنند تا در نهایت بتوانیم به آن هدفی که در آینده ترسیم کرده‌ایم، دست پیدا کنیم.

منتظر هستیم تا ببنیم ۵ آذر ماه چه تصمیمی برای لیگ فوتسال می‌گیرند

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین استراحت دادن به بازیکنان، ما در ۲ مقطع تمرینات را تعطیل کردیم و بعد از آن دوباره از سر گرفتیم و این روز‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، تمریناتمان را با جدیت بیشتری برای حضور در مسابقات لیگ پیگیری می‌کنیم. به هر حال منتظر هستیم تا ببنیم ۵ آذر ماه چه تصمیمی برای شروع مسابقات لیگ برتر گرفته می‌شود و بعد از آن می‌توانیم برنامه ریزی بهتری برای ادامه تمرینات داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره این که آیا به خاطر نداشتن سالن، تمرینات را تعطیلی کردند یا خیر، بیان کرد: متاسفانه آن سالنی که در اختیار ما قرار داده بودند پلمپ شد، آن هم به خاطر دستورالعملی که صادر کرده بودند مبنی بر این که سالن‌های ورزشی از ساعت ۱۸  به بعد حق باز بودن ندارند و ما هم به تبع آن مجبور بودیم در جای دیگری تمرین کنیم. خوشبختانه بعد از این موضوع، دوباره یک دستورالعمل جدید دیگری صادر کردند که بعضی از سالن‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۸ باز باشند و به همین دلیل با پیگیری‌هایی که از سوی باشگاه صورت گرفت ما تمریناتمان را دوباره شروع کردیم.

متمرکز برگزار شدن بازی‌های لیگ به ضرر تیم ما خواهد بود

کشاورز درباره متمرکز برگزار شدن بازی‌های لیگ برتر و این که آیا با این شیوه موافق است، عنوان کرد: اگر بخواهیم به این موضوع به صورت کلی نگاه کنیم قطعا این روش به ضرر تیم ما خواهد بود، زیرا ما یک تیم نوپا و تازه شکل گرفته‌ای هستیم و شاید متمرکز و پشت سر هم بازی کردن در رقابت‌ها به ضرر تیم ما تمام شود. همچنین به خاطر امکانات و نیرو‌هایی که در اختیار داریم، نسبت به دیگر تیم‌ها کمی با محدودیت رو به رو هستیم. به نظر من متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ، بیشتر به نفع تیم‌هایی خواهد بود که از نظر مهره و امکانات در سطح بالایی قرار دارند. ما به این قضیه به صورت کلی نگاه می‌کنیم و ما هم دوست داریم بازی‌ها هر چه زودتر برگزار شوند و در کل ما تابع تصمیم‌های مسئولان سازمان لیگ فوتسال هستیم.

هدف اولمان حفظ تیم در مسابقات لیگ است

سرمربی تیم راگا درباره این که آیا در مسابقات فصل بعد لیگ برتر می‌توانند جزء تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بگیرند، گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم نسبت به آن شرایطی که داریم بسیار واقع بین باشیم. هدف تیم ما در سال اول، این است که در رقابت‌های لیگ برتر بماند، زیرا ما تنها نماینده تهران هستیم که در فوتسال تیم دارد. به هر حال با تلاشی که بازیکنانمان در تمرینات انجام می‌دهند به این موضوع خیلی امیدوار هستم که بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و بعد از آن که تیم در لیگ باقی ماند، برای سال‌های بعد سعی می‌کنیم در جدول، رده بهتری را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.