کد خبر : 185443
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 8:08
-

آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان/پیروزی رقیب ایران

آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان/پیروزی رقیب ایران

تیم ملی فوتسال ازبکستان بعد از انجام بازی با ایران و مراکش، میزبان یک تورنمنت سه جانبه و تدارکاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روزهایی که فوتسال ایران در بلاتکلیفی عجیب و غریبی به سر می‌برد که نه وضعیت برگزاری لیگ برتر مشخص است و نه وضعیت اردوهای تیم ملی بعضی از کشورهای آسیایی برنامه‌های خود را پیش می‌برند.

تیم ملی فوتسال ازبکستان بدون شک فعال‌ترین تیم ملی فوتسال در سطح آسیا بوده است. ازبک‌ها ابتدا در مهرماه دو بازی تدارکاتی با ایران برگزار کردند و در هر دو مسابقه شکست خوردند. آنها سپس با مراکش دیدار داشتند و در هر دو دیدار با مراکش هم نتیجه‌ای به جز شکست نصیب ازبک‌ها نشد.

با این حال ازبکستان که می‌تواند یکی از مدعیان «در سایه» مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا باشد، به این بازی‌های تدارکاتی بسنده نکرد. مسئولان فوتسال این کشور با هماهنگی قرقیزستان و تاجیکستان تورنمنت سه جانبه ای را برنامه ریزی کردند که بازی‌های آن از دیروز به میزبانی ازبکستان آغاز شده است.

در اولین روز این مسابقات تیم ملی فوتسال ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. ازبک‌ها خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

شاید اگر وضعیت لیگ فوتسال ایران روشن و تعویق مجدد آن قطعی شده بود، تیم ملی فوتسال ایران هم این فرصت را داشت که در این مینی تورنمنت آسیای مرکزی شرکت کند و کادر فنی می‌توانست حداقل ملی پوشان خود را مجدداً محک بزند.

بر اساس آخرین تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار است رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا فروردین ماه ۱۴۰۰ به میزبانی کشور کویت برگزار شود و اگر بلاتکلیفی باشگاهی و ملی فوتسال ایران ادامه داشته باشد، قطعاً باید منتظر درخشش تیم‌هایی از جمله ازبکستان در این رقابت‌ها باشیم؛ تیمی که در «خواب کرونایی» دیگر کشورهای آسیایی آهسته و پیوسته بازیکنانش را به آمادگی می‌رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.