کد خبر : 185477
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 23:00
-

حسن‌زاده: به نفع داورزنی کنار رفتم/ برگزاری متمرکز لیگ راهکار خوبی است

حسن‌زاده: به نفع داورزنی کنار رفتم/ برگزاری متمرکز لیگ راهکار خوبی است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت: برگزاری لیگ‌برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت بسیار جذاب خواهد بود اما بازی‌‌‌های متمرکز هم می‌‌‌‌تواند راهکار خوبی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن‌‌‌زاده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتسال اظهار داشت: امیدوارم هر چه سریعتر مسابقات لیگ برگزار شود تا شور و هیجان مجددا به شهرهای کشور بازگردد، بازیکنان حدود ۱۰ماهی است که در هیچ رقابت فوتسالی شرکت نکرده‌اند و بسیار مشتاق بازی هستند.

سرمربی فصل گذشته  تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت: برگزاری لیگ‌برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت بسیار جذاب خواهد بود اما وجود بیماری منحوس کرونا شرایط را سخت کرده و بازی‌های متمرکز هم می‌تواند راهکار خوبی باشد به شرط آنکه خیلی فشرده و در ایام محدود برگزار نشود.

حسن‌زاده در خصوص جدایی از تیم فوتسال شهروند ساری گفت: برای حضور در شهروند با دعوت سعیدنجاریان مدیرعامل باشگاه مذاکراتی انجام دادیم که قرار شد پس از بررسی شرایط هدایت تیم شهروند را به عهده بگیرم.

وی تصریح کرد: دو هفته با تیم شهروند تمرین کردیم و در ادامه با تصمیم مدیران باشگاه به علت شرایط کرونایی و مشکلات به وجود آمده، تمرینات تعطیل شد. در مدت حضورم در ساری با بررسی ابعاد فنی و امکاناتی تیم شهروند و همچنین مشکلات شخصی خودم، برخلاف میل باطنی تصمیم به قطع همکاری گرفتم و این موضوع را با نجاریان مدیرعامل باشگاه در میان گذاشتم که وی با درک شرایط با جدایی‌‌‌ام موافقت کرد.

وی همچنین در خصوص عقد قرارداد با ستارگان ورامین و جدایی از این تیم گفت: پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه ستارگان ورامین دستیارانم را معرفی کردم و برنامه‌های گفته شده هم اجرایی شد اما با توجه به بحث تغییر نام و انتقال تیم به قرچک قرار شد من و یا رضا داورزنی به عنوان سرمربی انتخاب شویم که من بر حسب احترام به همکار و دوست خوبم داورزنی، در یک فضایی دوستانه و صمیمی از این تیم جدا شدم و پس از آن ماجرای مذاکره با شهروند پیش آمد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.