کد خبر : 185473
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 15:01
-

ناظم الشریعه: برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال به تیم ملی ضربه می‌زند

ناظم الشریعه: برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال به تیم ملی ضربه می‌زند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی از برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال، ضربه سنگینی می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه  در خصوص مشخص نبودن تکلیف برگزاری این فصل از لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار داشت: خانواده‌های زیادی از فوتسال امرار معاش می‌کنند و اگر قرار باشد لیگ‌برتر برگزار نشود ضربه سنگینی به خانواده‌ها می‌خورد. فوتسال تنها رشته ورزشی گروهی ما است که روی سکوی جهانی رفته پس باید به آن کمک کرد.

وی ادامه داد: حتی به برگزار نشدن لیگ فکر هم نباید کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا لیگ امسال برگزار شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: برخورد ورزشکاران در فوتسال کمتر از کشتی است. در همان سالنی که فوتسال به صورت ۵ به ۵ برگزار می شود، هندبال هفت به هفت انجام می‌شود.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که اگر لیگ برتر فوتسال کشور برگزار نشود تیم ملی ضربه سنگینی می‌خورد. در آستانه مسابقات مهمی هستیم و باید لیگ پویایی داشته باشیم تا تیم ملی هم قدرتمند باشد.

وی ادامه داد: اگر لیگ برگزار نشود باشگاه‌ها هم از نظر مالی ضربه سنگین می‌خورند. باور کنید عدم برگزاری لیگ بزرگترین ضربه را به تیم ملی می‌زند آن هم تیم ملی که در جهان برند است. در این مدت به اندازه کافی فوتسالی‌ها سرخورده شده‌اند و دیگر نباید بیشتر، این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان تاکید کرد: مسوولان هم به فکر هستند و می‌دانند که با برگزاری لیگ، تیم ملی افتخار آفرینی بیشتری می‌کند. در این شرایط که تیم ملی فوتسال می‌تواند افتخارآفرینی کند نباید جلوی این قضیه گرفته شود. مگر ندیدید که با فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا چه شادی و امید به جامعه تزریق شد؟ با موفقیت‌های فوتسال هم چنین اتفاق مهمی در جامعه رخ می دهد. امیدوارم که در نهایت لیگ برتر فوتسال امسال بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.