کد خبر : 185448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 8:19
-

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم رونمایی شد+گزارش تصویری

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم رونمایی شد+گزارش تصویری

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم برای دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور مسوولان ورزش قم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که هنوز زمان دقیق شروع بازی‌های فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص نشده اما تیم فوتسال فردوس قم که یکی از ۱۴ تیم حاضر در بیست و دومین دوره این بازی‌ها محسوب می‌شود از پیراهن فصل جدید خود رونمایی کرد.

این اتفاق امروز با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، قدرت‌الله باقری سرپرست هیات فوتبال و اعضای هیات مدیره تیم فوتسال فردوس در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم رخ داد و فردوسی‌ها پیراهن جدید خود را برای لیگ ۹۹ تحویل گرفتند.

فردوس یکی از تیم‌های جوان لیگ برتر فوتسال است

در ابتدای این مراسم رسول قلی‌زاده مدیر عامل تیم فوتسال فردوس قم راجع به نحوه تشکیل و آماده‌سازی این تیم برای دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: فردوس یکی از تیم‌های جوان لیگ برتر فوتسال است که با میانگین سنی ۲۳ سال در این دوره به میدان می‌رود.

وی با قدردانی از اعضای کادر فنی این تیم، ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان ما شرایط سنی پائینی دارند اما می‌بینم که بسیار با انگیزه‌تر از سال‌های قبل کار می‌کنند و امیدوارم که در دوره جدید لیگ برتر فوتسال با حمایت مدیریت ورزش‌دوست مجموعه فردوس عملکرد موفقی داشته باشیم.

برای حمایت از ورزش وارد عرصه شده‌ایم

سپس حجت‌الاسلام ویسمه‌ رئیس هیات مدیره فردوس طی سخنانی گفت: قصد ما برای تیم‌داری فقط حمایت از جوان‌های این شهر است، همانگونه که در گذشته با برگزاری هیات‌های مذهبی در این زمینه فعالیت شده، جوان‌ها را دوست داریم و برای حمایت از ورزش وارد عرصه شده‌ایم، ضمنا تلاش ما این است که بتوانیم از استعدادهای رده‌های سنی پایه فوتسال قم نیز حمایت کنیم.

فوتسالیست‌های قم در آسیا و جهان زبانزد هستند

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز در سخنانی اظهار کرد: از اینکه قم مهد فوتسال کشور است و بازیکنان با استعداد این شهر نه تنها در ایران بلکه در آسیا و جهان زبانزد هستند و از بین جوانان این شهر برخاسته و به سطح اول فوتسال کشور و میادین برون‌مرزی معرفی شده‌اند.

در ادامه این مراسم که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و البته به دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد، سرپرست هیات فوتبال استان قم و دیگر اعضای هیات مدیره نیز به ایراد سخن پرداختند و از رسول قلی‌زاده مدیر عامل فردوس به دلیل اهتمام برای حفظ امتیاز این تیم و تشکیل یک تیم منسجم برای لیگ جدید قدردانی کردند.

اهداء پیراهن فردوس به مسوولان ورزش قم

در بخش رونمایی از پیراهن تیم فوتسال فردوس قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به رسم یادبود پیراهن این تیم به رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، قدرت‌الله باقری سرپرست هیات فوتبال قم، حجت الاسلام ویسمه‌ای و مهدی کریمی اعضای هیات مدیره فردوس اهداء شد.

سپس تمرین تیم فوتسال فردوس در سالن شهید حیدریان آغاز شد و میهمانان حاضر در مراسم رونمایی از پیراهن این تیم نظاره‌گر تمرین نماینده قم زیر نظر حسین صبوری و سیدوحید غیاثی سرمربی و مربی این تیم شدند و رسول قلی‌زاده مدیر عامل فردوس اعلام کرد به دلیل نامشخص بودن زمان شروع لیگ، برای مدتی تمرینات این تیم تعطیل خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.