کد خبر : 185544
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 8:08
-

احتمال برگزاری تمرینات تیم مس سونگون از هفته آینده

احتمال برگزاری تمرینات تیم مس سونگون از هفته آینده

مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در تلاش هستند تا دور جدید تمرینات این تیم را از هفته آینده آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تمرینات خود را از اوایل شهریور ماه زیر نظر علیرضا افضل برگزار کرد، اما چیزی از شروع تمرینات این تیم نگذشته بود که به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده در این تیم، تمرینات مسی‌ها هم تعطیل شد و این تعطیلی تا امروز ادامه پیدا کرده است. مسئولان باشگاه مس سونگون هنوز زمان مشخصی را برای شروع دوباره تمرینات اعلام نکرده اند.

حال از باشگاه مس سونگون شنیده می‌شود بعد از آن که محمدرضا کافی به عنوان مدیرعامل جدید این تیم انتخاب شد؛ در چند روز اخیر با مسئولان اداره ورزش و جوانان تبریز صحبت‌هایی را انجام داده است تا بتواند هر چه زودتر مجوز شروع تمرینات این تیم را اخذ کند. از همین رو گفته می‌شود با تلاش‌های صورت گرفته شده، این مجوز به زودی صادر و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد، دور جدید تمرینات مس سونگون از اواسط هفته آینده زیر نظر سرمربی جدید آغاز می‌شود.

تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان سبز شیراز هم گروه شده است و در اولین رقابت خود باید به مصاف شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.