کد خبر : 185559
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 11:29
-

فوتسالی‌ها منتظر ۵ آذر سرنوشت‌ساز

فوتسالی‌ها منتظر ۵ آذر سرنوشت‌ساز

۵ آذر آخرین زمانی است که سازمان لیگ فوتسال برای تعیین تکلیف لیگ برتر فوتسال در نظر گرفته و پس از این تاریخ شاید فرصتی برای برنامه ریزی لیگ برتر نباشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود اینکه تیم‌های لیگ برتری فوتسال از مدت‌ها قبل تمرینات آماده سازی خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آغاز کرده‌اند اما تاخیر در شروع این مسابقات تیم‌ها، مربیان و بازیکنان را سردرگم و به نوعی کلافه کرده است. هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال چندی پیش در این خصوص تشکیل جلسه داد و مقرر شد تا روز ۵ آذر برای دریافت مجوز برگزاری لیگ برتر از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش تلاش کند.

در همین زمینه مذاکراتی هم صورت گرفته و زمزمه‌هایی از صدور مجوز برای برگزاری بازی‌ها به گوش می رسد اما هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است. این در حالی است که سازمان لیگ ۵ آذر را آخرین مهلت برای دریافت مجوزهای لازم اعلام و تاکید کرده بود پس از این تاریخ درباره وضعیت لیگ برتر تصمیم گیری خواهد کرد.

در سمت دیگر چند باشگاه نیز تهدید کرده اند در صورت ادامه بلاتکلیفی و مشخص نشدن زمان برگزاری لیگ تا ۵ آذر، تصمیمات دیگری بگیرند و تمرینات خود را تعطیل کنند.

این عوامل باعث شده نگاه‌ها به این تاریخ معطوف شده و همه منتظر تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای لیگ برتر باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.