کد خبر : 185577
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 14:19
-

کشاورز: تا فردا تکلیف لیگ برتر فوتسال مشخص نشود تمرینات را تعطیل می‌کنیم/دیگر نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهیم

کشاورز: تا فردا تکلیف لیگ برتر فوتسال مشخص نشود تمرینات را تعطیل می‌کنیم/دیگر نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت:اگر تا ۵ آذر تکلیف لیگ برتر مشخص نشود تمرینات خود را تعطیل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز سرمربی تیم راگای تهران در مورد وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم ما خوب بود اما هفته به هفته سخت تر می‌شود. بلاتکلیفی بلای جان ما شده است.در این شرایط کرونایی به سختی سالن جور می‌کنیم و با هزینه‌های چند برابری تمرین می‌کنیم. ابن بلاتکلیفی هزینه تیم را چند برابر کرده است. اگر تمرینات را تعطیل کنیم این همه هزینه و تلاش از بین می رود و اگر تعطیل نکنیم بازیکنان تمرین زده شده اند.
وی افزود: ما یکی از تیم هایی بودیم که وقتی گفتند بازی‌ها رفت و برگشت باشد قبول کردیم و وقتی گفتند مجتمع باز هم قبول کردیم اما در شرایط فعلی موافق تعطیلی لیگ و برگزار نشدن بازی‌ها هستیم چون نمی دانیم باید چکار کنیم و نزدیک به ۷۰ روز است که تمرین کردیم و دیگر نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهیم و اگر تا ۵ آذر تکلیف لیگ مشخص نشود قطعا تمرینات را تعطیل می‌کنیم.
کشاورز در مورد اینکه چه راهکاری دارد تا هم بازیکنان و هم تیم ملی آسیب نبینند گفت:خیلی از بازیکنان تنها منبع درآمدشان فوتسال است و معیشت بازیکنان به خطر افتاده است. فوتسالی ها محجوب هستند اما از لیگ پارسال تا الان درآمدی نداشتند.از طرف دیگر ادامه این وضعیت به ضرر تیم ملی خواهد بود و بیشترین دود این بلاتکلیفی به چشم فوتسال می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

سلام آقایوون اساتید فوتسال اگر میبینید والیبال و کشتی …مجوز گرفتن برای اینکه از قبل زودتر اقدام به گرفتن مجوز بازی ها گرفتن وکسایی مثل داورزنی رییس فدراسیون والیبال قدرت دارن مجوز گرفتن
ولی فوتسال کسایی مثل پرهیزکار و جابری این کاره نیستن