کد خبر : 185609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 15:24
-

شمسایی: چطور مجوز بازی‌های لیگ فوتبال صادر شد، اما فوتسال نه؟/ ما بزرگتر از برگزار کنندگان لیگ قهرمانان اروپا نیستیم

شمسایی: چطور مجوز بازی‌های لیگ فوتبال صادر شد، اما فوتسال نه؟/ ما بزرگتر از برگزار کنندگان لیگ قهرمانان اروپا نیستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت شروع مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه گفته بود اگر مجوز بازی‌های لیگ تا امروز صادر نشود تمرینات گیتی پسند را تعطیل می‌کند اظهار داشت: برخی از افراد از دچار سوء تفاهم شده اند. من گفته بودم که گیتی پسند باشگاهی نیست که بخواهد کسی را تهدید کند. در حال حاضر ۲ حالت وجود دارد. یا بازی‌های لیگ برگزار می‌شود یا اینکه می‌گویند مسابقات برگزار نخواهد شد. در آن صورت عقل سلیم حکم می‌کند که تمرینات را تعطیل کنیم. خوشبختانه روز گذشته سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون پزشکی ورزشی با کمک فدراسیون فوتبال دست به دست هم دادند تا هر چه زودتر مجوز شروع مسابقات لیگ برتر صادر شود. امیدوارم تا اوایل هفته آینده خبر‌های خوشی را بشنویم.

زندگی تعداد زیادی از افراد از فوتسال تامین می شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه برخی از باشگاه ها از تعویق رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکلات شده اند بیان داشت: من با تیم‌های سن ایچ، کراپ، راگا، ملی حفاری در ارتباط هستم. آن‌ها هم مانند ما تمرین می کنند. اینکه برخی باشگاه می‌گویند اگر مجوز بازی‌ها صادر نشود تمرین را تعطیل می‌کنیم، امری طبیعی است. زندگی خیلی از افراد از فوتسال تامین می شود. آیا ما می‌توانیم درآمد آن‌ها را قطع کنیم؟ من با تمام احترامی که برای سایر رشته‌ها قائل هستم، اما می‌بینیم که لیگ والیبال در ۲ بخش آقایان و بانوان، لیگ بسکتبال در ۲ بخش آقایان و بانوان، لیگ هندبال در ۲ بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است، اما هنوز وضعیت فوتسال مشخص نیست.

چطور مجوز بازی‌های لیگ فوتبال صادر شد، اما فوتسال نه؟

شمسایی افزود: ضمن اینکه ستاد مقابله با کرونا به فدراسیون فوتبال مجوز برگزاری بازی‌های لیگ برتر را داده است. فوتسال زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است. چطور می‌شود که مجوز فوتبال صادر شود، اما فوتسال نه؟ مگر می‌شود در رشته‌ای مثل کشتی ما بگوییم کشتی آزاد برگزار شود، اما فرنگی نه. والیبال بگوییم بازی‌های آقایان برگزار شود، اما خانم‌ها نه.

ما که بزرگتر از برگزار کنندگان لیگ قهرمانان اروپا نیستیم

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره اینکه با متمرکز برگزار شدن بازی‌های لیگ موافق است یا خیر عنوان کرد: من می‌خواهم این موضوع را به صورت فنی بیان کنم. برای من وحید شمسایی اولویت این است که بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت آن هم با حضور هواداران برگزار شود، اما با توجه به شرایط موجود آیا می‌توان بازی‌ها را به این صورت برگزار کرد؟ ما که بزرگتر از برگزار کنندگان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیستیم. آن‌ها هم وقتی دیدند که شرایط کرونا اجازه نمی دهد بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود این رقابت‌ها را متمرکز کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

اون لیگ ها صاحب داشتند