کد خبر : 185745
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 9:58
-

اختصاصي Fut5al ؛

گلزنی حسین طیبی در دربی لیسبون/ ستاره ایرانی از هواداران بنفیکا دلربایی کرد

گلزنی حسین طیبی در دربی لیسبون/ ستاره ایرانی از هواداران بنفیکا دلربایی کرد

حسین طیبی موفق شد در دربی شهر لیسبون یک گل زیبا را برای بنفیکایی‌ها به ثمر برساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال پرتغال بامداد امروز تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به مصاف هم رفتند؛ دیداری سراسر کری و هیجان که در نهایت با  تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی اسپورتینگ و در سالن اختصاصی این تیم در لیسبون برگزار می‌شد، بنفیکا موفق شد با ارائه یک بازی منظم و تاکتیکی با نتیجه ۲ بر یک پیروز به رختکن برود. نیمه دوم اما با شروع بهتر اسپورتینگ همراه بود که با محوریت تاینان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

زوج موفق حسین طیبی و روبینیو که در این بازی بارها دروازه اسپورتینگ را تا آستانه فروپاشی برده بود در نیمه دوم هم بسیار خوب عمل کرد. ملی‌پوش کشورمان که در این بازی با قطع توپ‌های زیاد و موقعیت‌سازی از ستاره‌های بنفیکا بود توانست گل سوم بنفیکا را با ضربه‌ای دقیق و بر روی یک پاس کات بک زیبا به زیر طاق دروازه اسپورتینگ بکوبد. شادی بی حد و حصر حسین طیبی هم بسیار جالب توجه بود. او توانست با این گل حساس محبوبیت خاصی در میان هواداران تیمش پیدا کند.

این پایان کار برای یاران حسین طیبی نبود چراکه هوشمندی اسپورتینگ در بازی پاورپلی باعث شد تا دروازه این تیم با اشتباه عجیب دروازه‌بانش در ۲۵ ثانیه مانده به پایان بازی گشوده و دربی لیسبون به تساوی کشیده شود.

گفتنی است با این نتیجه تیم‌های فوتسال اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا پرتغال هر کدام ۳۱امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل اسپورتینگ در رده اول و تیم بنفیکا هم در جایگاه دوم قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.