کد خبر : 188569
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 18:07
-

اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال

اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال

دو بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در هفته چهارم لیگ برتر از زمین اخراج شدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه تیم گیتی پسند در اصفهان میزبان کراپ الوند بود.

این بازی حساسیت زیادی داشت و حواشی مختلفی در جریان آن شکل گرفت. یکی از اتفاقات نادر لیگ برتر فوتسال در این مسابقه رخ داد. در نیمه دوم، ابتدا سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه در یک موقعیت گلزنی، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا گیتی پسند چهار نفره شود. طبق قانون فوتسال، در صورت اخراج بازیکن در فوتسال، آن تیم برای دو دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می‌کند.

در ادامه و محمدرضا سنگ سفیدی دیگر ملی پوش گیتی پسند هم به دلیل انجام خطای شدید و دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا گیتی پسند سه نفره شود!

البته کراپ نتوانست از این فرصت بهره ببرد و ۳۰ ثانیه بعد از اخراج سنگ سفیدی، محدودیت زمان دو دقیقه اخراج محمدی به اتمام رسید و گیتی پسند دوباره چهار نفره شد.

تلاش تیم کراپ بعد از چهار نفره شدن گیتی پسند به ثمر نشست و بهزاد عظیمی توانست سومین گل خود را در این مسابقه برای کراپ به ثمر برساند تا پنجمین بازیکن گیتی پسند هم بعد از دریافت این گل به زمین برگردد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.