کد خبر : 188579
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 18:34
-

پاداش بازی خوبمان را گرفتیم

حسن زاده : شخصیت بزرگمان باعث بازگشت به بازی شد / بازیکنان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند

حسن زاده : شخصیت بزرگمان باعث بازگشت به بازی شد / بازیکنان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند

کاپیتان گیتی پسند از برتری در مسابقه بزرگ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی اصغر حسن زاده بازیکن گیتی پسند پس از پیروزی  تیمش برابر کراپ الوند، اظهارکرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم بازیکنان ملی پوش خوب و ارزشمندی داشتند که باعث شد بازی جذاب شود.  معتقدم تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند چرا که این بازی همه چیز داشت.

وی ادامه داد: برخوردهای فیزیکی، پنالتی و تمامی اتفاقاتی که می‌توانست در فوتسال اتفاق بیافتد، در این بازی رخ داد. فکر می کنم پاداش بازی خوب‌مان را گرفتیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند، افزود: ما در نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه نشد و با توجه به اینکه ۳ مرتبه از حریف عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم. این شخصیت بزرگ تیم گیتی پسند و بازیکنانش را نشان می دهد که توانستند بازی عقب افتاده از تیم خوب کراپ الوند را جلو بیفتند و ببریم.

وی در پایان گفت: تیم کراپ الوند خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان توانمندی داشت و خدا را شکر که این بازی جذاب را ما دیروز شدیم.

حسن زاده در خصوص برخوردهای زیاد در أین بازی گفت: در همه جای دنیا در فوتسال  چون هیجان آن بالا است و در صدم ثانیه  می تواند نتیجه بازی عوض شود، این تنش ها وجود دارد و این جذابیت رشته فوتسال است. دو تیم از تیم‌های خوب و قوی لیگ ایران هستند و بازیکنان بسیار زیاد با توانمندی بالا دارند. و این برخوردها در تیم های بزرگ مثل برزیل و اسپانیا چه ما با آنها بازی کنیم و یا تیمهای دیگر وجود دارد و این زد و خورد در فوتسال طبیعی است؛ اما باید توجه داشته باشیم بازیکنانمان آستانه تحمل خود را بالا ببرند و به این قضیه فنی نگاه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.