کد خبر : 188587
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:52
-

رستمی:توقع داشتیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم

رستمی:توقع داشتیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: با توجه به هدف گذاری که داشتیم در این بازی انتظار برد داشتیم و تا ثانیه های آخر هر دو تیم فرصت پیروزی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید رستمی امروز (جمعه، ۱۲ دی ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل فرش آرا مشهد، اظهار کرد: بازی به گونه ای پیش رفت که هر دو تیم تا ثانیه های آخر پتانسیل برد داشتند. این بازی پایاپای بود، با توجه به جایگاه ما در جدول و هدف گذاری که داریم توقع داشتیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی افزود: در دو بازی اول بازیکنان تیم اعتماد به نفس نداشتند و پله پله مجبور شدیم با توجه به بازیهای سختی که پیش رو داریم، بازی های خارج از خانه را نیز با هدف گذاری برد پیش برویم و فکر می کنم هر دو نیمه توانایی برنده شدن را داشتیم، اما اتفاقاتی افتاد که در دقایقی عقب افتادیم.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان افزود: با این حال توانستم به بازی برگردیم، هر چند امتیاز خوب این دیدار از دست ما پرید، اما قول می دهیم در بازی های بعدی جبران کنیم و شرایط بهتری از نظر عملکرد و نتیجه داشته باشیم.

رستمی در خصوص داوری این دیدار گفت: معمولا اعتراضم را کنار زمین بیان می کنم. وقتی شما بازیکنی را به لحاظ انگیزشی بالا می آورید تمام تمرکز خود را بر روی نتیجه متمرکز می کند، ممکن است در زمان گل زدن ضربه ای هم زده باشد و عمدی در کار نبوده و خشونت نیست. برخوردهای فیزیکی در فوتسال طبیعی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

چه وقاحتی
این بازی رو کامل دیدم به راحتی فرش ارا باید با اختلاف ۵ گل میبرد.فقط غرور بازیکنای فرش ارا باعث مساوی شدن نتیجه شد.
عجب رویی داره این یارو
هیچی نداشت تیم کوثر جز کارهای انفرادی بازیکناش