کد خبر : 188562
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 17:56
-

شمسایی: از تیم گیتی پسند راضی نیستم/ نمُردیم تا ببریم!

شمسایی: از تیم گیتی پسند راضی نیستم/ نمُردیم تا ببریم!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند باوجود پیروزی تیمش مقابل کراپ الوند در دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، گفت: از این تیم راضی نیستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بعد از پایان بازی گیتی پسند با کراپ الوند در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در واکنش به اینکه تیمش مُرد تا برد، گفت: خیر؛ ما نمردیم تا ببریم! سه بازی است که با اشتباهات خودمان تنبیه می‌شویم. در این مسابقه بالای ۲۰ موقعیت گل داشتیم که نزدیم. تا الان چهار پنالتی در مسابقات خراب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: بازیکنان تیم ما تلاش می‌کنند تا آخرین لحظه برنده شوند. امروز دو بازیکن اصلی ما اخراج شدند ولی به بازی برگشتیم که نشان از توانایی تیممان دارد.

شمسایی تصریح کرد: من از این تیم (گیتی پسند) راضی نیستم چون انتهای ماجرا را میبینم. شما می‌دانید که من روی نیمکت شلوغ و یا دعوا نمی‌کنم. کراپ تیم ثروتمندی است و از مالک این باشگاه تشکر می‌کنم. وقتی دو تیم پولدار با هم بازی می‌کنند بازی به این شکل قشنگ می‌شود. در مجموع از اینکه سه امتیاز را گرفتیم راضی هستم.

وی درباره اخراج محمدرضا سنگ سفیدی و سپهر محمدی دو بازیکن ملی پوش گیتی پسند در این بازی گفت: اینها جزو بازی است. کار کردن با تیم‌های بزرگ سختی‌های خاص خودش را دارد. من تا آخرین لحظه کارم را در گیتی پسند انجام می‌دهم. باشگاه به خوبی در بخش پشتیبانی عمل کرده است. درست است الان در مرحله اول لیگ هستیم ولی من دنبال نتیجه کامل مسابقات هستم. این زمان می‌برد.

سرمربی گیتی پسند در پایان گفت: چند بازیکن مصدوم و محروم داشته‌ایم. بازیکنی داشتیم که رباط صلیبی عمل کرده است؛ یک نفر هم دستش را عمل کرده است. حمید احمدی را هم نداشته‌ایم. اینها برسند در آینده حرفهای بیشتری برای گفتن داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.