کد خبر : 188585
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:57
-

علاسوند:با اشتباه بچه گانه بازیکنان ، پنج گل خوردیم / علیرغم شرایط بحرانی تیم به داوری اعتراض نمی کنم

علاسوند:با اشتباه بچه گانه بازیکنان ، پنج گل خوردیم / علیرغم شرایط بحرانی تیم به داوری اعتراض نمی کنم

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: تیم سن ایچ در ۱۰ دقیقه نخست نیمه دوم از اشتباهات بچگانه بازیکنان ما نهایت استفاده را کرد و توانست پنج گل به ثمر برساند اما در ادامه با وجود نمایش عالی تیم و بازگشت به بازی اما نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «کیاوش علاسوند» عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و حفاری که در ساوه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد یک فوتسال با کیفیت و فوق العاده بودیم و هر ۲ تیم بسیار با کیفیت ظاهر شدند و حیف شد که این رقابت تماشایی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
وی ادامه داد: هر دو تیم در نیمه نخست توان برابری داشتند هرچند ما یک اشتباه منجر به گل حریف مرتکب شدیم اما سن ایچ در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم تیم برتر میدان بود و از اشتباهات بچگانه بازیکنان ما نهایت استفاده را برد و پنج گل به ثمر رساند.
سرمربی حفاری اهواز گفت: ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه بدون تردید به تیم ما اختصاص داشت و از عملکرد فوق العاده بازیکنانم که اختلاف ۶ گل را به یک گل کاهش دادند قدردانی می کنم.
وی اظهار داشت: نقطه تاریک این مسابقه اعلام خطای پنالتی از روی نقطه دوم به ضرر تیم ما در یک دقیقه پایانی بود که منجر به گل سن ایچ شد و همین سوت اشتباه شیرازه تیم ما را از هم پاشید.
علاسوند افزود: در چنین دیدار پربرخوردی اعلام پنالتی روی این صحنه ها از سوی داوران بعید بود.
وی گفت: با اینکه تیم ما در بحران قرار دارد و من هم هرگز عادت ندارم به داوری ها اعتراض کنم اما امروز از نحوه قضاوت مسابقه گلایه دارم.
وی افزود: این پیروزی را به تیم سن ایچ تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه لیگ،  نمایش بازیکنان حفاری اهواز مانند ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه امروز باشد.

دیدار تیم های سن ایچ ساوه و حفاری اهواز با نتیجه ۹ بر پنج به سود ساوجی ها تمام شد تا این تیم در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه دوم باشد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.