کد خبر : 188589
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:53
-

مرتضایی:روز خوب داوران نبود/مستحق مساوی نبودیم و باید برنده می شدیم

مرتضایی:روز خوب داوران نبود/مستحق مساوی نبودیم و باید برنده می شدیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: فکر می کنم امروز، روز خوب داوران نبود و بعد از خطایی که داور برای ما نگرفت و منجر به گل برای بازارهای روز کوثر شد ورق بازی برگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی امروز (جمعه، ۱۲ دی ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور، اظهار کرد: بازی درگیرانه از سوی هر دو تیم موجب شد تا چند نفر از بازیکنان ما مصدوم شوند. کسانی که باید از بازیکنان حمایت و محافظت کنند فکر می کنم کار خود را به خوبی انجام ندادند.

وی افزود: نقطه عطف بازی زمانی بود که ما ۴ بر ۲ از حریف جلو بودیم و بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا انجام داد و داور خطا نگرفت و ما گل خوردیم و از اینجا کمی ورق برگشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، گفت: فکر می کنم هر دو تیم از داوری ناراضی بودند، اما ما به آنها احترام می گذاریم چرا که از داوران خوب ما هستند، ولی به نظر من امروز، روز خوب آنها نبود.

وی افزود: به تیم حریف تبریک می گویم، با تمام وجود تلاش کرد و توانست مقابل ما به تساوی برسد، ما مستحق مساوی نبودیم و باید برنده می شدیم، آن چیزی که در زمین رخ داد ورق بازی را برگرداند اما می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

مرتضایی در خصوص برخوردهایی که در این بازی رخ داد، گفت: یکی از بازیکنان ما زانویش پیچ خورد و یک نفر دیگر هم آسیب جدی دید. تیمی که احساس می کند کمی ضعیف تر است سعی می کند با دوندگی و جنگندگی بازی را در دست بگیرد، اگر داور حمایت بیشتری از ما می کرد و چند خطا بیشتر از حریف می گرفت بهتر بود، اما در نهایت راضی هستم که در خانه بازنده نشدیم و یک امتیاز گرفتیم و ۴ بازی است که باخت نداشتیم ولی حیف شد ۳ امتیاز را نگرفتیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.