کد خبر : 188790
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 13:59
-

باشگاه گیتی‌پسند پشتیبان‌های قدرتمندی هستند

شمسایی: خیلی بد است که راحت گل می‌خوریم و بعد برای جبران تلاش می‌کنیم/ سنگ‌سفیدی باید زودتر اخراج می‌شد

شمسایی: خیلی بد است که راحت گل می‌خوریم و بعد برای جبران تلاش می‌کنیم/ سنگ‌سفیدی باید زودتر اخراج می‌شد

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد اینکه دروازه تیمش به راحتی باز می‌شود و سپس شاگردانش برای جبران تلاش می‌کند، برای این تیم بسیار بد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره برتری ۴ بر ۳ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل کراپ الوند اظهار داشت: گیتی‌پسند، مس سونگون و کراپ الوند از لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند و بازی دیروز میان دو تیم پولدار لیگ برتر بود. از خانواده نخ‌باف (مالکان باشگاه کراپ الوند) تشکر می‌کنم که وارد فوتسال شدند و خوب هزینه می‌کنند. بازیکنانی که در کراپ حضور دارند، از آنها بسیار تعریف می‌کنند. خدا را شکر که این افراد به فوتسال آمدند.

وی با بیان اینکه مسابقه میان دو تیم با وزن فنی بالا بود، تصریح کرد: گیتی‌پسند و کراپ الوند از مهره‌های بسیار خوبی استفاده می‌کنند که همین هم بازی را جذاب‌تر کرده بود. خدا را شکر با همه سختی‌ها پیروز بازی شدیم و از این به بعد فکر کردن درخصوص مسابقه اشتباه است. باید تلاش کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد اعتراض رضا لک به قضاوت محمودرضا نصیرلو در این مسابقه و اخراج دو بازیکن گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: نصیرلو جزو بهترین داوران آسیا و جهان است و همانطور که من در تعویض یا بازیکن در پاس دادن اشتباه می‌کنیم، داور هم ممکن است اشتباه کند. دو بازیکن اصلی ما در این مسابقه اخراج شدند که هر دو اخراج درست بودند و حتی معتقدم سنگ‌سفیدی باید زودتر اخراج می‌شد. صحبت کردن درباره داوری اشتباه است و لک که از مربیان و دوستان خوب ماست، باید در این خصوص نظر دهد.

شمسایی در مورد پیروزی تیمش در دیداری که سه بار در آن عقب افتاد و اینکه به نظر می‌رسد گیتی‌پسند شخصیت خود را یافته است، بیان کرد: از این بابت خیلی ناراحتم. در هر سه دیدار قبلی از حریف عقب افتادیم و معتقدم تیم ما با این همه مهره، گل‌های زیادی دریافت می‌کند. چهار یا پنج بازیکن ما از لحاظ اسم و رسم، در بالاترین سطح فوتسال هستند. البته حمید احمدی با مصدومیت مواجه است و اصغر حسن‌زاده در پیش از دیدار با فردوس به ترکیب تیم اضافه شد. بهروز جعفری از بازی با کراپ الوند به میادین بازگشت و برمشوری هم رباط صلیبی پاره کرده است.

«برای ما خیلی بد است که راحت گل می‌خوریم و بعد تلاش می‌کنیم بازی را برگردانیم.»، وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: قبول دارم شخصیت بازیکنان باتجربه و «تیم» بودن ما باعث شد که به بازی برگردیم، اما باید این موضوع را درست کنیم که کار به آن مرحله نرسد. مرحله اول لیگ برتر، فرصتی برای برطرف کردن اشتباهات است و تیم‌ها در دور بعد، جایی برای اشتباه کردن ندارند.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا از تیمش که تاکنون هفت امتیاز از سه مسابقه به دست آورده، راضی است یا خیر، اظهار داشت: مجموعه باشگاه پشتیبانی لازم را داشته است و از آن بسیار راضی هستم. عراقی‌زاده، جنتی و هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند پشتیبان‌های قدرتمندی هستند، اما از لحاظ فنی به نقطه دلخواهم نرسیده‌ایم و باید آن را درست کنم. تمرینات زیادی می‌گذارم و نکات لازم را گوشزد می‌کنم. از کسب هفت امتیاز راضی نیستم و باید خیلی بهتر از این باشیم.

شمسایی درباره حرکت عجیبش در زمان استراحت و دادن تخته تاکتیک‌های خود به داور که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی پُربازدید شده بود، تصریح کرد: جالب بود که ۳۰۰ هزار نفر این فیلم را منتشر کردند! تایم‌اوت (زمان استراحت) یک دقیقه است؛ در این مدت ضربان قلب بازیکن باید بنشیند و بتوانیم موارد تاکتیکی را توضیح دهیم. همان زمان نصیرلو به سمت نیمکت ما آمد و من گفتم یک دقیقه زمان دارم. بیا تخته را بگیر و توضیح بده! وقتی بچه بودم نصیرلو داوری می‌کرد و هنوز هم قضاوت می‌کند! او از آن زمان تاکنون جزو بهترین‌هاست و مانندش کمیاب.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

سلطان