کد خبر : 188804
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 16:20
-

برترین داور زن ایران از کدام فوتبالیست‌های مرد گلایه کرد؟

برترین داور زن ایران از کدام فوتبالیست‌های مرد گلایه کرد؟

گلاره ناظمی در مصاحبه اخیر خود از دو فوتبالیست سابق تیم ملی گلایه کرد، اما آنها چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گلاره ناظمی که به تازگی با انتخاب فوتسال پلنت، در جمع ۱۰ داور برتر فوتسال جهان قرار گرفته، در مصاحبه‌ای که اخیرا منتشر شده از ۲ پیشکسوت سرخابی فوتبال ایران حسابی گلایه کرد. او اظهار کرد: من به عنوان یک عضو ورزشی از جامعه بانوان به شخصه خیلی از این موضوع ناراحت شدم. آن‌ها جزو پیشکسوتان فوتبال ایران هستند و خیلی غم انگیز است که اینطوری صحبت و رفتار می‌کنند. جامعه فوتبال بانوان خیلی دلش پر است. هیچ کدام از این دو نفر شرایط فوتبال بانوان را درک نمی‌کنند که با چه سختی‌هایی و بدون اینکه امکانات کافی وجود داشته باشد، باید فعالیت کرد.

اما این دو پیشکسوت فوتبال چه کسانی بودند؟ مهدی فنونی زاده، بازیکن سابق استقلال و سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس که هر دو از پیشکسوتان فوتبال ایران محسوب می‌شوند و کفش‌ها را آویخته‌اند، مدتی قبل به درگیری لفظی با یکدیگر پرداختند و کار به جایی رسید که فنونی زاده گفت: سپهر حیدری باید به جای فوتبال آقایان، در فوتبال زنان فعالیت می کرد.

جالب اینکه حیدری هم در پاسخ همین موضوع را برای فنونی زاده تکرار کرد تا حسابی در آن برهه، صدای فعالان فوتسال بانوان از بازیکن تا مربی و داور درآید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.