کد خبر : 188816
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 23:12
-

صبوری: من مقصر شکست برابر «مقاومت البرز» هستم/ تغییر تاکتیک فردوس قم نتیجه نداد

صبوری: من مقصر شکست برابر «مقاومت البرز» هستم/ تغییر تاکتیک فردوس قم نتیجه نداد

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با بیان اینکه مقصر شکست تیم فردوس در هفته چهارم من هستم، گفت: البته این شکست باید درس های بسیار خوبی برای مجموعه تیم در آینده داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری، با بیان اینکه در بازی برابر «مقاومت البرز» تیم ما شادابی کافی را همانند بازی با تیم‌های کراپ، گیتی‌پسند و اهورا را نداشت، گفت: در بالاترین سطح فوتسال کشور برد و باخت‌ها و نتایج تیم‌ها مختلف و طبیعی است و فراز و نشیب برای تمامی تیم‌ها وجود دارد و تیم ما هم بعد از بازی‌های قابل قبول گذشته، به نظر خیلی از افراد در این بازی نتوانست نتیجه لازم را کسب کند.

سرمربی جوان تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به اینکه تیم ما بازی قابل قبولی را ارائه داد و در نیمه اول چند موقعیت خوب را خلق کرد، افزود: من فکر می‌کنم که اگر یکی از موقعیت‌های به دست آمده در نیمه اول برای تیم ما به گل تبدیل می‌شد، روند بازی برای ما در نیمه دوم راحت‌تر بود.

وی با بیان اینکه در شروع نیمه دوم با یک گل از میزبان عقب افتادیم، ادامه داد: با دریافت این گل ساختار دفاعی ما بهم ریخت و مجبور شدیم سیستم تاکتیکی تیم را تغییر بدهیم ولی با وجود تلاش فراوان بازیکنان تیم نتیجه بخش نبود.

صبوری با تاکید بر اینکه مقاومت در نیمه دوم از فردوس خیلی بهتر بازی کرد و نتیجه بازی را نیز به سود خود تمام کرد، گفت: بازیکنان تیم حریف به نحو احسن از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و ما نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم و دروازه حریف را باز کنیم و بهره کافی را ببریم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم و اولین شکست را در این فصل مقابل مقاومت رقم زدیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با بیان اینکه شکست همیشه تلخ است اما درس‌های خوبی از شکست‌ها می‌توان گرفت، افزود: مهم این است که عکس العمل ما نسبت به شکست چگونه باشد و مجموعه تیم درصدد جبران شکست باشند.

صبوری در پایان گفت: این شکست برای جوانان ما که هر هفته در ترکیب بازیکنان و تیم‌های برتر قرار می‌گرفتند شاید لازم بود تا در دیدارهای آینده باتجربه و منطقی‌تر عمل کنند تا در ادامه راه برابر حریفان نتایج خوبی را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.