کد خبر : 188765
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 13:33
-

بهادری در گفتگو با Fut5al :

عیار گیتی‌پسند همان چند دقیقه آخر عیان شد/ چهار بر صفر هم اینقدر به ما نمی‌چسبید!/ نصیرلو بدموقع نکات داوری گوشزد کرد!

عیار گیتی‌پسند همان چند دقیقه آخر عیان شد/ چهار بر صفر هم اینقدر به ما نمی‌چسبید!/ نصیرلو بدموقع نکات داوری گوشزد کرد!

بازیکن گلزن گیتی‌پسند اصفهان گفت: در بازی با کراپ چندین بار عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم و به نظر من عیار فنی بازیکنان و کادر تیم ما در همان چند دقیقه آخر بازی مشخص شد.

قدرت بهادری پس از پیروزی  چهار بر سه تیمش برابر کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی واقعا سختی بود، کراپ بازیکنان خوب و کادر خوبی داشت اما از آنها بهتر تیم ما بود. به واقع تیمی که سه بار از حریفش عقب بیفتد، دو بار پنالتی نقطه یک و دو را خراب کند و در مقطعی از بازی حتی سه نفره شود، این تیم حتما بازیکنان و کادر بزرگی دارد.

او ادامه داد: ما در این بازی با شخصیت تیمی خوبی که داشتیم و با زرنگی سه امتیاز را گرفتیم، هر چند که در نیمه اول اگر توپ‌ها و پنالتی‌های ما گل می‌شد و شاید اگر فقط یک بار از کراپ جلو می‌افتادیم، اتفاقات بعدی برای‌مان رخ نمی‌داد و حتی بازی را با اختلاف می‌بردیم.

زننده دو گل از چهار گل گیتی‌پسند در این بازی تصریح کرد: خود من یک پنالتی نقطه اول را خراب کردم اما می‌شد که نیمه اول از فرصت‌ها بهتر استفاده کرد. به شخصه در فوتسال ندیده بودم که در یک لحظه دو اخراجی همزمان بدهیم اما این اتفاق در بازی ما افتاد و شیرینی برد ما بعد از همه این اتفاقات بیشتر شد و شاید اگر مثلا چهار بر صفر هم می‌بردیم هم این قدر لذت نداشت. گیتی‌پسند در این بازی از لحاظ فنی خیلی خوب کار کرد در عین حالی که کراپ تیم بسیار خوبی است.

بهادری در خصوص حضور نصیرلو کنار نیمکت گیتی‌پسند در تایم فنی که مورد اعتراض شمسایی نیز قرار گرفت، متذکر شد: چیز خاصی نبود. کراپ درخواست تایم کرده بود وقتی کادر فنی ما گرم نکات فنی بود، آقای نصیرلو آمد تا نکات داوری را به بازیکنان ما گوشزد کند. نصیرلو جز داوران خوب لیگ ما است که بسیار انسان محترمی است. ایشان در آن لحظه از بازیکنان خواست که در کار داوری دخالت نکنند که موقع مناسبی نبود.

او با بیان اینکه توقع بالا از گیتی‌پسند کاملا به جا است، تصریح کرد: اینکه با این بازیکنان و کادرفنی خوب باید مدیران باشگاه و مسئولان، با خیال راحت نشسته و فقط از برد تیمشان لذت ببرند درست اما به عنوان کسی که ادوار لیگ را تجربه کرده می‌گویم که فوتسال ما واقعا سخت شده است چون همه فوتسال بلد شده اند و در هر تیمی شما چندین بازیکن را می‌بینید که در تورنمنت‌های مختلف ملی حاضر بوده و تجربه ملی دارند.

بهادری ادامه داد: دو، سه سال پیش یادم می‌آید که مثلا گیتی‌پسند که با ما (فرش‌آرا) بازی داشت ما می‌دانستیم که با آن حجم بازیکن ملی محکوم به باخت هستیم اما الان واقعا هیچ چیز مشخص نیست. همه تیم‌ها کاربلد شده‌اند اما فرق بین آنها در همین دو سه دقیقه آخر بازی ما با کراپ است که تجربه و هوش و شخصیت تیمی باعث می‌شود که نتیجه کاملا تغییر کند.

فلنک چپ پا گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: ما لیگ‌مان امسال مثل قبل نیست و به نظرم همه چیز در روز آخر لیگ مشخص می‌شود و مهم این است که جام در روز پایانی لیگ دست شما باشد که انشاالله برای همین موضوع با حمایت مدیران باشگاه و کار فنی بی‌نقص وحید شمسایی و کادر خوبشان با تمام توان تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

ماشاااله گیتی ماشاالله قدرت گیتی پسند