کد خبر : 188687
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 8:52
-

پرهیزکار: اگر مسابقات قهرمانی آسیا لغو می‌شد مهدی تاج به ما اعلام می‌کرد

پرهیزکار: اگر مسابقات قهرمانی آسیا لغو می‌شد مهدی تاج به ما اعلام می‌کرد

رئیس کمیته فوتسال گفت: درباره لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا چیزی اعلام نشده است و اگر چنین تصمیمی در AFC گرفته می‌شد مهدی تاج به ما اعلام می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره خبرهایی که از لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال مطرح شده است، گفت: هیچ خبر رسمی در این ارتباط اعلام نشده است. نامه رسمی هم دریافت نکرده‌ایم و اینها در حد شنیده‌ها و گمانه زنی‌ها است.

پرهیزکار با اشاره به ریاست مهدی تاج در کمیته فوتسال AFC تصریح کرد: اگر آقای تاج چیزی در این ارتباط می‌دانست حتماً به ما اعلام می‌کرد. ضمن اینکه کویت هم میزبان مسابقات است و دیدارهای تدارکاتی پیش بینی و برنامه ریزی کرده است.

رئیس کمیته فوتسال ایران با بیان اینکه لیست ۲۵ نفره و اولیه تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا روز پنجشنبه به AFC ارسال شده است، گفت: قصد داریم قبل از حضور در این مسابقات چند بازی تدارکاتی انجام بدهیم. کویت و عراق تیم‌هایی هستند که با آنها دیدار خواهیم کرد. از آذربایجان و هلند هم دعوت کرده‌ایم. قصد داشتیم بهمن ماه با هلند بازی کنیم که آنها برنامه دیگری داشتند. درخواست دیدار در اسفند را به هلند داده‌ایم و منتظر پاسخ این کشور بعد از تعطیلات سال نو میلادی هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.