کد خبر : 188763
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 12:32
-

حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al :

چیزی در مورد جایگزین نشنیدم، باشگاه مشتاق بازگشت من است/ بازی بعد هم روی نیمکت منصوری نیستم

چیزی در مورد جایگزین نشنیدم، باشگاه مشتاق بازگشت من است/ بازی بعد هم روی نیمکت منصوری نیستم

سرمربی منصوری قرچک گفت: مدیریت باشگاه منصوری مشتاق بهبود و بازگشت من است و چیزی بابت جایگزین خود در تیم نشنیده‌ام.

محسن حسن‌زاده پس از اولین پیروزی منصوری قرچک در لیگ‌برتر امسال در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با اینکه در حال گذراندن دوران نقاهت هستم اما پیگیر بازی تیم بودم و همین که تیم ما سه امتیاز مهم این بازی را کسب کرد باعث خوشحالی من شد و باید این برد را به بازیکنانم، کادر فنی و مدیران باشگاه تبریک بگویم.

او افزود: من به تیمی که بسته‌ام بسیار امیدوار هستم و قطعا اگر حواشی بگذارد، تیم منصوری امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت که فقط نیازمند زمان و آرامش است.

سرمربی منصوری با بیان اینکه بازی بعد تیمش را هم بر روی نیمکت حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: من منتظرم تا وضعیتم بهتر شود و انشاالله با مراجعه دوباره به دکتر در مورد اینکه چه روزی می‌توانم اضافه شوم صحبت کرده و از سوی دکتر به من مجوز داده خواهد شد. البته که بازی بعدی منصوری را بعید می‌دانم چون اکنون شرایطم خیلی خوب نیست اما به نظرم حداقل از ۱۰ روز آینده با نظر پزشک می‌توانم به تیم اضافه شوم.

حسن‌زاده در خصوص شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه منصوری با سرمربی جایگزین متذکر شد: در این مورد می‌توانید از مدیریت باشگاه بپرسید اما آنچه که من می‌توانم بگویم این است که مدیریت باشگاه و کادر پیگیر و مشتاق بازگشتم هستند تا سریعتر اضافه شوم. آنها به من محبت دارند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم نتایج خوبی بگیریم.

او مسئول فنی تیمش در غیاب خود را حسن‌زاده، دستیار خود معرفی کرد و گفت: با ایشان و سایر اعضاء کادر چه در زمانی که حضور داشتم و چه اکنون که به علت دوران نقاهت در منزل استراحت می‌کنم در ارتباط هستیم. برنامه‌ها را در کنار هم پیش برده‌ایم و تیم نیز اکنون به لحاظ فنی و آمادگی مشکل خاصی ندارد. کادر با تفکرات و نظرات من آشناست و خوب هم ادامه مسیر داده است. از اول شروع به کارم هم با آنها همفکری داشته‌ام و هر تصمیمی هم که گرفتیم، تصمیم جمعی کادر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.