کد خبر : 188856
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 13:59
-

تقی‌زاده در گفتگو با Fut5al :

بی‌منت و بی‌درنگ توپ را بیرون زدم/ جوانمردی و اخلاق سیاست باشگاه مس است/ باید تصویر بد از فوتسال را پاک کنیم

بی‌منت و بی‌درنگ توپ را بیرون زدم/ جوانمردی و اخلاق سیاست باشگاه مس است/ باید تصویر بد از فوتسال را پاک کنیم

بازیکن اخلاق مدار مس سونگون ورزقان گفت: وقتی صدای فریاد ناشی از زمین خوردن محمد کشاورز را شنیدم، بدون منت و بدون درنگ و در نظر گرفتن موقعیتی که داشتم توپ را به بیرون زدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید تقی‌زاده که با بیرون زدن توپ در عین فرصت تک به تکش در بازی با راگا برای رسیدگی به وضعیت بازیکن مصدوم حریف، دست به حرکتی جوانمردانه زده بود به Fut5al گفت: به عقیده من هر کسی جای من بود هم همین کار را می‌کرد. در آن لحظه فکر می‌کنم دو بر یک یا سه بر یک جلو بودیم اما به محضی که تک به تک شدم و دیدم که کشاورز زمین افتاده و داد می‌زند هیچ اولویتی جز رسیدگی به وضعیت بازیکن مصدوم حریف نداشتم.

او ادامه داد: آقای کافی همیشه در جلساتی که با تیم دارد اولین صحبتش جوانمردی و اخلاق است و اینکه تیم کمترین کارت زرد را در هر بازی بگیرد. اخلاق برای باشگاه ما بسیار مهمتر از نتیجه بوده و مدام تاکید می‌شود که بچه‌ها کوچکترین بی‌احترامی نداشته و بازی جوانمردانه داشته باشند.

بازیکن گلزن مس سونگون با بیان اینکه هرگز به دنبال تجلیل و تقدیر نیست، تصریح کرد: هیچ منتی نیست چون ما این کار را با دلمان انجام می‌دهیم کما اینکه در ساوه هم محمد درخشانی همین کار را کرد. در این صحنه‌ها اصلا برای ما نتیجه مهم نبوده و شاید ممکن بوده که حتی توپ ما گل نشود اما اصلا به این چیزها فکر نکرده و نمی‌کنیم و تنها دغدغه فقط رسیدگی و امدادرسانی فوری به بازیکن مصدوم است.

سعید تقی‌زاده تاکید کرد: قطعا همه باشگاه‌ها همین جوانمردی را دارند و شاید اگر ما هم مصدوم می‌شدیم آنها این کار را انجام می‌دادند. سیاست باشگاه ما هم امسال اخلاق و جوانمردی است و از این باب خوشحالیم که توقعاتی بالاتر از نتیجه متوجه ما شده است. به هر حال همه باید کمک کنند تا تصویر بدی که  از درگیری‌های فوتسال در اذهان شکل گرفته پاک شود و این اتفاق نمی افتد جز اینکه همه ما بازیکنان آن را بخواهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.