کد خبر : 188850
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 13:04
-

شمسایی: گیتی پسند هر سال ملی پوش داشته است/ کرونا شرایط تیم ما را متفاوت کرده است/ مدیران باشگاه هیچ کم و کسری نگذاشته اند

شمسایی: گیتی پسند هر سال ملی پوش داشته است/ کرونا شرایط تیم ما را متفاوت کرده است/ مدیران باشگاه هیچ کم و کسری نگذاشته اند

شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد برخی موارد توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در گفتگو با fut5al در مورد بازی این هفته تیمش با شهروند ساری گفت:بازی در ساری همیشه سخت بوده و شرایط خاص خودش را دارد.این تیم یک مربی خوب به نام محسن خبیری دارد و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم خطرناکی است.در دقایقی از بازی حریفان را به شدت تحت فشار قرار می دهند که باید مراقب باشیم ضمن اینکه جای تماشاگران خونگرم این تیم بسیار خالی است و دلم برای ولوله سالن سید رسول حسینی تنگ شده است.

سرمربی گیتی پسند در مورد اظهارات رضا لک که عنوان کرده این تیم در هر پست دو بازیکن ملی پوش دارد گفت: زیاد دوست ندارم در مورد همکاران صحبت کنم اما اگر آخرین لیست های تیم ملی را بررسی کنید ما چهار پنج بازیکن در تیم ملی داریم.این شرایط برای تیم کراپ هم حاکم است.سیاست کلی گیتی پسند از سال تاسیسش داشتن بهترین بازیکنان و ملی پوش بوده است و اینطور نبود که امسال شاهد حضور بازیکنان ملی پوش در این تیم باشیم.

وی افزود:گیتی پسند هر مربی که داشته همه امکانات و بازیکنان لازم را در اختیارش گذاشته و زمان حضور لک در این تیم هم وضعیت به همین منوال بوده است. فرقش این است که ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و در زمان کرونا به این تیم آمدیم که باعث شده شرایط خاصی بر تیم حاکم باشد.

شمسایی ادامه داد:برای بازی با شهروند سنگ سفیدی و سپهر محمدی را نداریم،وضعیت حمید احمدی روشن نیست و حسن زاده هم کمی مصدومیت دارد.با اینحال اهل توجیه نیستم و به سمت هدفی که داشتیم پیش می رویم.خوشبختانه مدیریت گیتی پسند کاملا درجه یک است و هیچ کم و کسری برای تیم نگذاشته اند تا به سمت بهترین نتیجه گیری حرکت کنیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد اینکه چرا از لباس این باشگاه برای حضور روی نیمکت استفاده نکرده است گفت:سالهاست که برند پوشاک ایتالیایی اسپانسر من است و در این باره با مدیران باشگاه صحبت کردم.مربیان برخی تیم های دیگر هم با لباس غیر از تیم روی نیمکت هستند و این چیز تازه ای نیست.به نظرم لباس ملاک نیست و مهم این است که کادرفنی و بازیکنان همسو با مدیریت و باشگاه به سمت هدف خود پیش می روند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

گیتى پسند در هیچ زمانى این همه بازیکن فیکس تیّم ملى رو یکجا نداشته شمسایی این تیّم بدون مربى هم باید قهرمان بشه حالا همش توجیه کن !!!