کد خبر : 188830
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 11:06
-

لک:نصیرلو بر فشارها غالب شد/مدیران باشگاه از عملکرد کراپ الوند راضی بودند/ما اصلاً کهکشانی نیستیم

لک:نصیرلو بر فشارها غالب شد/مدیران باشگاه از عملکرد کراپ الوند راضی بودند/ما اصلاً کهکشانی نیستیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان، به شدت از اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم گیتی‌پسند به داوران مسابقه در دیدار دو تیم انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شکست ۴ بر ۳ تیم کراپ الوند مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: دو تیم خیلی خوب با هم روبه‌رو شدند و بهترین بازی چهار هفته گذشته را شاهد بودیم. برنامه‌ریزی و آنالیز بسیار خوبی از گیتی‌پسند داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناختیم. خطرهایی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و سه بار هم پیش افتادیم. فشار زیادی روی گیتی‌پسند گذاشتیم و دو بازیکن این تیم هم با همین فشار اخراج شدند.

وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش اظهار داشت: داور دوم در لحظات پایانی اشتباه کرد که این باعث شد تمرکز بازیکنان به هم بخورد و گل چهارم را دریافت کردیم. گیتی‌پسند تیمی بسیار پُرمهره است و در تمام خطوط، دو بازیکن ملی دارد. این باشگاه در شروع مسابقات هر بازیکن خوبی که بوده، جذب کرده است و مقابل این بازیکنان نباید اشتباه کنید. گیتی‌پسند هزینه زیادی کرده است تا امسال قهرمان شود. کراپ در دقایقی از بازی مقابل این تیم خیلی فشار آورد که نوید روزهای خوبی می‌داد. ما تلاش می‌کنیم با وجود تمامی محدودیت‌ها نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی کراپ الوند ایرانیان در مورد قضاوت محمودرضا نصیرلو و کمک‌هایش در این مسابقه تصریح کرد: نصیرلو عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی را مدیریت کرد. او مجبور شد کارت‌های زیادی به بازیکنان بدهد و با استفاده از تجربه بالای خود، قضاوت بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اعضای تیم گیتی‌پسند از درون و بیرون از زمین، از دقایق اول بازی به داور اعتراض می‌کردند و روی او فشار می‌آوردند، اما نصیرلو بر فشارها غالب شد.

«از این اتفاقات خیلی تعجب کردم و انتظار این برخوردها را نداشتم.»، لک در ادامه انتقاداتش از فشار نیمکت گیتی‌پسند به داور مسابقه، این جمله را بیان و خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اعتراض آنها به چه چیزی بود، اما تلاش کردیم بازی را مدیریت کنیم. این فشارها اما بر داور دوم غالب شد و او تصمیماتی گرفت که درست نبود.

وی در مورد کسب دو امتیاز از سه هفته گذشته خاطر نشان کرد: کاستی‌هایی داریم که باید با تمرین و برنامه‌ریزی بهتر برطرف کنیم. ما بازی‌های قابل قبولی ارائه کردیم و مدیران باشگاه از عملکرد کراپ الوند راضی بودند. در سه هفته گذشته، خارج از خانه بازی کردیم و می‌توانستیم پیروز شویم، اما بدشانس بودیم. نیاز داریم روی حرفه‌ای‌گری تیم بیشتر کار کنیم تا نتیجه را در دقایق پایانی از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند با بیان اینکه از نتایج تیمش راضی نیست، اما کراپ عملکرد رو به رشدی داشته است گفت: برعکس گفته برخی‌ها، ما اصلاً کهکشانی نیستیم و سال اول حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان ما از تیم‌های مختلف به کراپ آمده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. در برخی نقاط کاستی‌هایی داریم که شاید دوستانی که تیم را بسته‌اند با آن موافق نباشند، اما امیدوارم بازیکنانی به خدمت بگیریم یا نقاط ضعف را با بازیکنان فعلی برطرف کنیم.

لک با اشاره به نمایش شاگردانش در سه دیدار گذشته خود اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های تیم‌های فردوس، شهروند و گیتی‌پسند و زمین‌های آنها، بازی با این تیم‌ها سخت است و عملکرد فنی بدی نداشته‌ایم. بازیکنان احساس کرده‌اند تیم خوبی هستند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. همچنین محسن منتظم و مصطفی نظری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه تیمش در برخی فازها نیاز به تمرکز بیشتری دارد، تصریح کرد: چند گل بد خوردیم که روی تیم اثر گذاشت. در بازی‌های بزرگ باید کمتر اشتباه کنیم و بیشترین استفاده را از موقعیت‌ها داشته باشیم. مجبوریم با نفرات کمتری به میدان برویم و شش یا هفت بازیکن در طول مسابقه بازی کردند. این خستگی روی تصمیمات بازیکنان تأثیرگذار است. بازی ما نوید روزهای خوبی می‌داد و ما را در بخش مدیریتی و فنی به یکدیگر نزدیک‌تر کرد. پنج دیدار از شش مسابقه باقیمانده مرحله گروهی ما خانگی است و با تلاش و گوش دادن به نکات گوشزد شده، اتفاقات خوبی برای ما رخ می‌دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

آقاى لک اتفاقا همه چیز تیّم شما کهکشانى هست!! معروفترین بازیکنان – پول بازیکنان -امکانات -سالن تمرین و .. همه کهکشانى هست مشکل این هست که تیّم شما را بازیکنان اداره میکنند و شما کاره اى نیستى و جرات برخورد با بازیکنان را هم ندارى و قطعا این تیّم به مشکلات بیشترى مبتلا خواهد شد