کد خبر : 188818
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 7:57
-

ناظم الشریعه: از اخراج ملی‌پوشان فوتسال نگران نیستم/ AFC ما را اسیر کرده است

ناظم الشریعه: از اخراج ملی‌پوشان فوتسال نگران نیستم/ AFC ما را اسیر کرده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از شرایط مبهم برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: AFC باید با قاطعیت و هرچه زودتر تکلیف این رقابت‌ها را مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره انتشار خبرهای مختلف درباره برگزاری و لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: ابتدا باید بگویم این مسابقات چه برگزار بشود و چه نشود، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و در فیفادی های بهمن و اسفند، بازی تدارکاتی خواهیم داشت. نکته دوم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید تکلیف خودش و کشورهای دیگر را روشن کند.

وی ادامه داد: AFC یک ماه، یک ماه مسابقات قهرمانی آسیا را به تعویق می‌اندازد. یک بار از همان ابتدا تعیین کنند مسابقات ۶ ماه دیگر برگزار می‌شود تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. الان لیگ برتر اسیر ما و تیم ملی است و ما هم اسیر AFC هستیم. به نظرم کنفدراسیون آسیا باید محکم‌تر و قاطعانه تر جلو بیاید و دخالت کند تا تکلیف روشن شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: با این وضعیت نمی‌دانیم چه کار کنیم. البته ما لیست ۲۵ نفره و اولیه تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارسال کرده‌ایم که این لیست قابل تغییر هم هست.

ناظم الشریعه که روز جمعه تماشاگر بازی جذاب گیتی پسند و کراپ در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بود، درباره این مسابقه هم گفت: هر دو تیم بازیکن ملی پوش زیاد داشتند و حساسیت مسابقه بالا بود. هر دو تیم در شرایط سخت قرار گرفتند. بازی جذابی بود اما باید قبول کنیم بازیکنان هنوز از فرم ایده آل دور هستند. تمام نفرات داخل زمین تلاش خود را تا آخرین لحظه به کار بردند و این نکته مثبتی است. باید از وحید شمسایی و رضا لک سرمربیان دو تیم هم تشکر کنم.

وی یادآور شد: خوشحالم بازی خوب و به دور از حاشیه‌ای انجام شد. به دوستانم گفته بودم نتیجه این مسابقه در لحظات آخر مشخص می‌شود و دیدید که گیتی پسند در یک دقیقه آخر گل برتری را زد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اخراج سپهر محمدی و محمدرضا سنگ سفیدی دو بازیکن ملی پوش گیتی پسند باوجود سال‌ها تجربه اظهار کرد: سپهر از دروازه گیتی پسند بیرون آمد تا فضای پشت دفاع را پوشش بدهد اما برای آنکه جلوی گل شدن توپ را بگیرد، مجبور شد آن‌را با دست لمس کند. این اولین بار بود که سپهر در یک مسابقه اخراج می‌شد. او هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بسیار خوب است و این اخراج چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند.

ناظم الشریعه ادامه داد: اخراج سنگ سفیدی هم فنی بود. شاید اگر او خطا نمی‌کرد، گیتی پسند گل می‌خورد. از اخراج این دو ملی پوش نگران نیستم چون بحث اخراجشان صرفاً فنی بود نه اخلاقی.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا حواس کادر فنی این تیم به سایر مسابقات از جمله بازی پرگل سن ایچ و حفاری بوده است؟ گفت: بله؛ سن ایچ هفته چهارم با حفاری بازی کرد و ۹ گل به ثمر رساند. دو بازی تیم حفاری را تماشا کرده بودم و فکر می‌کنم این تیم هنوز هارمونی لازم را ندارد. مشکل حفاری با گذشت زمان حل می‌شود. تیم سن ایچ هم مثل قبل روند رو به رشدی دارد. در مجموع کیفیت لیگ ما دارد بهتر می‌شود. بازیکنان نیاز به کار بیشتر دارند. ملی پوشان هم باید اردو داشته باشند تا با یکدیگر هماهنگی پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.