کد خبر : 188889
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 15:25
-

کاظمی:دوست داشتم کنار تیمی باشم که سال قبل هم بودم/با کراپ هم قهرمان می شوم/می خواهم یک جام جهانی دیگر را تجربه کنم

کاظمی:دوست داشتم کنار تیمی باشم که سال قبل هم بودم/با کراپ هم قهرمان می شوم/می خواهم یک جام جهانی دیگر را تجربه کنم

تیم کراپ الوند که در سه بازی قبلی خود موفق به کسب پیروزی نشده حالا با جذب افشین کاظمی امیدوار است روی نوار موفقیت قدم بردارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم کراپ الوند که در سه بازی قبلی خود موفق به کسب پیروزی نشده حالا با جذب افشین کاظمی امیدوار است روی نوار موفقیت قدم بردارد. بازیکن تاثیرگذار ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ که گلهای او به برزیل و پرتغال از یادها نرفته بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کرده تا شاهد حضور او در لیگ برتر فوتسال باشیم.

کاظمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضورش در تیم کراپ گفت:با چند تیم صحبت کرده بودم و در آستانه توافق با یک تیم بودم اما چون با کراپ قرارداد داشتم در نهایت طی  مذاکراتی که داشتیم در این تیم ماندم.رضا لک و مهدی جاوید از دوستان من هستند و حس کردم که کراپ به من نیاز دارد. دوست داشتم کنار تیمی باشم که سال قبل هم بودم و در نهایت برای حضور در این تیم با مدیران باشگاه به توافق رسیدم.

وی در مورد وضعیت کراپ گفت:این تیم تازه تاسیس شده وبرای حضور در لیگ برتر تغییرات زیادی داشته است.یک مربی جدید با طرز فکر جدید در این تیم آمده است.بازی کراپ با گیتی پسند را دیدم وگراپ بازی خوبی انجام داد.من در هر تیمی بودم برای قهرمانی کار کردم و الان هم برای قهرمانی به کراپ اضافه شدم و امیدوارم یک قهرمانی دیگر را تجربه کنم.

کاظمی ادامه داد:سال قبل هم قول داده بودم که کراپ به لیگ برتر بیاید و کسی این انتظار را نداشت اما خدا را شکر تیم لیگ برتری شد و امسال هم امیدوارم با همت کادرفنی و بازیکنان به قهرمانی برسیم. باید از برادران نخ باف هم تشکر کنم که برای فوتسال هزینه می کنند و به اعتلای این رشته کمک می کنند.

این بازیکن که در جام جهانی گذشته از مهره های موثر تیم ملی بود در مورد احتمال حضورش در تیم ملی گفت:الان حدود ۶۰-۷۰ درصد آمادگی دارم و انشالله با حضور در میدان شرایطم بهتر خواهد شد.دلم برای تیم ملی تنگ شده و دوست دارم یک جام جهانی دیگر را هم تجربه کنم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.