کد خبر : 188929
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 14:55
-

صمیمی: دوست دارم با قهرمانی در آسیا به جام‌جهانی فوتسال برویم

صمیمی: دوست دارم با قهرمانی در آسیا به جام‌جهانی فوتسال برویم

دروازبان تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به تصمیم AFC بستگی دارد اما به شخصه دوست دارم با قهرمانی در این رقابت‌ها راهی جام جهانی شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش فوتسال ایران درباره شرایط تیم باشگاهی خود در لیگ برتر ایران گفت: بازی اول را خوب شروع نکردیم. مقابل سن ایچ مستحق برد بودیم اما روی اتفاقات فوتسالی بازی را واگذار کردیم. بعد از آن روند خوبی داشتیم. با احترام به تیم خوب راگا و محمد کشاورز مربی این تیم باید بگویم اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، به راحتی سه یا چهار گل بیشتر به راگا می‌زدیم. هدف ما علاوه بر کسب سه امتیاز، ارائه بازی زیبا هم بود.

وی درباره دیدار بعدی مس با حفاری و تقابل با تیم سابقش تاکید کرد: حفاری یک از تیم‌های بزرگ و ریشه دار فوتسال است. پنج سال از عمرم را در این تیم بودم ولی الان بازیکن مس هستم. قلبا تیم حفاری را دوست دارم ولی تلاش می‌کنم در این مسابقه هم بدون گل خورده از زمین خارج شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم؛ درست مثل سایر بازیکنان مس.

دروازه بان تیم فوتسال مس یادآور شد: حفاری همیشه و در هر حالتی تیم خطرناکی است. آنها در بازی قبلی خود ۹ گل خوردند ولی باید توجه داشته باشیم زمانی که ۶ بر یک از سن ایچ عقب بودند، نتیجه را به ۶-۵ رساندند. باید مراقب این تیم باشیم و فریب نتایج گذشته این تیم را نمی‌خوریم.

صمیمی درباره دو حرکت جوانمردانه بازیکنان مس در دیدارهای گذشته خاطرنشان کرد: تیم مس به هر طریق و با هر قیمت دنبال برد نیست. روح ورزش می‌گوید روحیه پهلوانی و جوانمردی در اولویت است. قطعاً خدا هم جواب این حرکت‌ها را می‌دهد. خوشبختانه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ مصاحبه کرده و گفته است از این کار بازیکنان مس تقدیر می‌شود. خوشحالم که این اقدامات جوانمردانه هم دیده می‌شود.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و تعیین پنج سهمیه جام جهانی این قاره از سوی AFC، گفت: این موضوع از دو دیدگاه قابل بررسی است. از یک طرف اگر مسابقات آسیا برگزار نشود، می‌توانیم لیگ خود را بدون مشکل و بدون وقفه برگزار کنیم. از سوی دیگر ایران در هر تورنمنتی برای قهرمانی می‌رود. قطعاً اگر جام ملت‌های آسیا برگزار شود، صرفاً برای کسب سهمیه نمی‌رویم و دنبال کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی قاره هستیم.

صمیمی افزود: نظر خاصی ندارم که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار بشود یا نشود. شخصاً دوست دارم در این بازی‌ها شرکت کنیم و با قهرمانی و مقتدرانه به جام جهانی برویم. در نهایت ما تابع تصمیم سرمربی تیم ملی، فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون آسیا هستیم.

این دروازه بان بوشهری فوتسال ایران که ارتباط خوبی با مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و تیم پورتو دارد، درباره عملکرد وی در لیگ پرتغال هم اظهار کرد: من چند ماه پیش گفته بودم مهدی مهاجم بسیار توانمندی است و قطعاً در پورتو موفق می‌شود. الان هم همین حرف را می زنم. جایگاه مهدی در پورتو روی نیمکت نبود.

صمیمی تاکید کرد: وقتی بازی پورتو ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران بود و می‌دیدم که مهدی در ترکیب اصلی نیست، اصلاً بازی پورتو را تماشا و خبرهایش را پیگیری نمی‌کردم ولی وقتی او در ترکیب بود، تا دیروقت بیدار بودم و یا خبرهای مهدی را از هر طریق ممکن جویا می‌شدم.

وی خاطرنشان کرد: چند روز پیش به مهدی پیام دادم و به او گفتم که در دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی می‌کند. مهدی هم قول داد که در آن مسابقه گل بزند. اگر این اتفاق بیافتد، قطعاً برای ما بسیار خوشحال کننده و افتخارآمیز خواهد بود. افتخار می‌کنم همشهری مهدی هستم. او بازیکنی است که قابلیت هماهنگی و تطبیق پذیری با تیم‌های جدید خود را دارد و در ایران، قطر و پرتغال توانایی گل‌زنی‌اش را به رخ کشیده است. پورتو کم تیمی نیست و سابقه قهرمانی در اروپا دارد. مهدی در این تیم بزرگ آقایی می‌کند و هر زمان قراردادش تمام شد، می‌تواند به تیم‌های بزرگ‌تری هم برود.

دروازه بان بوشهری فوتسال ایران یادآور شد: گلزنی به تیم‌های پایین جدول پرتغال هم سخت است اما باز کردن دروازه یوونتوس آن هم در لیگ قهرمانان اروپا، لذت دیگری دارد. مهدی با گلزنی در این مسابقه می‌تواند خودش را بیش از گذشته مطرح کند.

صمیمی در پایان گفت: ضمن اینکه تقابل با یوونتوس، دیدار با کریستیانو رونالدو و یادآور دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی روسیه هم هست. طارمی در لحظه آخر آن مسابقه، حسرت بزرگی به دل ما گذاشت ولی حالا فرصت دارد خاطره شیرینی برای مردم ایران بسازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.