کد خبر : 188968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:16
-

اعلام زمان قرعه‌کشی و تعیین میزبان مرحله نهایی لیگ دسته۲/ زمان برگزاری جلسه هیات‌رئیسه و قرعه‌کشی تیم‌های پایه/ اعلام زمان شروع و پایان لیگ دسته اول و دوم بزرگسالان فصل۹۹

اعلام زمان قرعه‌کشی و تعیین میزبان مرحله نهایی لیگ دسته۲/ زمان برگزاری جلسه هیات‌رئیسه و قرعه‌کشی تیم‌های پایه/ اعلام زمان شروع و پایان لیگ دسته اول و دوم بزرگسالان فصل۹۹

زمان چند رویداد مهم در تقویم کمیته فوتسال مشخص و اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری روز پنجم و پایانی دور برگشت مسابقات مرحله دوم لیگ دسته دوم کشور در روز چهارشنبه ۱۷ دیماه و اطلاع در خصوص چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی و اعلام متقاضیان میزبانی، قرعه کشی و تعیین میزبان این مرحله به میزبانی باشگاه زندی بتن در کلاردشت برگزار می‌شود.

اما زمان برگزاری جلسه هیات‌رئیسه سازمان لیگ مشخص شد و این جلسه روز یکشنبه ۲۱ دیماه در محل سازمان لیگ با حضور کلیه اعضا برگزار خواهد شد تا در خصوص دستورالعمل‌های لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم  تصمیم‌گیری شود.

خبر دیگر از کمیته فوتسال اینکه قرعه‌کشی لیگ‌های برتر امید، جوانان و نوجوانان نیز روز دوشنبه ۲۲ دیماه به صورت وبینار برگزار می‌شود. شروع لیگ‌های پایه با آغاز لیگ برتر امید از ۷ بهمن ماه استارت خواهد خورد و مسابقات لیگ های دسته اول پایه شامل امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان نیز از اواسط بهمن ماه برنامه ریزی و شروع خواهد شد.

تلاش کمیته فوتسال بر این است این رقابتها تا اسفندماه شروع و قطعا لیگ‌های پایه تا پایان سال جاری به اتمام برسد ضمن اینکه لیگ‌های دسته اول و دوم بزرگسالان نیز در بهار یا نهایتا تابستان سال بعد به پایان برسند.

زمان شروع و پایان لیگ دسته اول فصل۹۹ نیز مشخص شده و طبق برنامه ریزی سازمان لیگ مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان کشور در دهه سوم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت رفت و برگشت انجام می شود و جزئیات گروه بندی پس از جلسه هیات رئیسه روز یکشنبه ۲۱ دیماه مشخص می‌گردد. لیگ های دسته اول و دوم در بهار و نهایتا تابستان سال بعد به اتمام خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.