کد خبر : 188976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:58
-

امیدواری علاسوند به جبران شکست های قبلی ملی حفاری

امیدواری علاسوند به جبران شکست های قبلی ملی حفاری

سرمربی حفاری اهواز گفت : تیم ها برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کند و هیچ چیزی در لیگ برتر قابل پیش بینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری اهواز اظهار داشت : برای بازی مقابل مس یک مصدوم داریم، در هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل به مصاف مس سونگون خواهیم رفت.

وی افزود : بازی در برابر مس قطعا دشوار خواهد بود اما برای جبران نتایج گذشته نیاز مبرمی به برتری داریم که با همدلی اعضای تیم به دنبال کسب بهترین نتیجه و ارائه فوتسال زیبا هستیم.

علاسوند خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه ملی حفاری را باشگاه خود می‌دانم، هفته گذشته تصمیم گرفتم دست مدیریت باشگاه را برای تغییر کادر فنی باز بگذارم اما مدیریت باشگاه از بنده حمایت کرد که این موضوع مسئولیت بنده را چند برابر می‌کند، از مدیران باشگاه و بازیکنان برای این حمایت تشکر می‌کنم.

سرمربی حفاری اهواز درخصوص کیفیت فنی لیگ برتر اظهار داشت : لیگ امسال با سال های گذاشته تفاوت فراوانی دارد، هیچ بازی ایی قابل پیش‌بینی نیست و همین موضوع حساسیت رقابت ها را چند برابر می کند، تیم های خوبی در لیگ حضور دارند اما نمی شود در هفته‌های ابتدایی در خصوص سطح فنی صحبت کرد و باید منتظر باشیم تا تیم ها به مرور زمان کار فنی خود را به نمایش بگذارند.

وی عملکرد داوران را مناسب دانست و افزود : بجز دقایق پایانی بازی ما برابر سن ایچ که داور اشتباهاتی داشت دیگر اتفاق خاصی برای ما رقم نخورد، به نظر بنده کیفیت داوری ها مناسب است و تا به حال به‌جز بازی ساوه اشتباه تأثیر گذاری در دیدارهای ما نداشتند.

علاسوند در پایان گفت : تا به حال کیفیت خوبی از خود ارائه داده‌ایم اما اشتباهات ما بسیار زیاد است، در خصوص جدول نیز باید بگویم این جایگاه در شان ملی حفاری نیست و امیدوارم با حمایت‌های مجموعه و تلاش بازیکنان بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

مدیر فنی!!!!!