کد خبر : 188978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 10:02
-

سرمربی شهروند ساری:

باخت به منصوری حاصل اشتباهات فردی بود/ دیدار شهروند و گیتی پسند تقابل دو نسل متفاوت است

باخت به منصوری حاصل اشتباهات فردی بود/ دیدار شهروند و گیتی پسند تقابل دو نسل متفاوت است

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شکست برابر شهید منصوری قرچک حاصل اشتباهات فردی و عدم تمرکز لازم در کارهای دفاعی از جانب ما بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری اظهار داشت: با توجه به دیر شروع شدن تمرینات شهروند و اضافه شدن بنده در آستانه آغاز لیگ، ما تا هفته ی چهارم لیگ ۸ جلسه تمرینی کامل همراه با سه بازی رسمی داشتیم که در این مدت کوتاه، بچه ها واقعاً در تلاش هستند تا خودشان را به کادرفنی نشان دهند. از طرفی با توجه به جوان شدن و پوست اندازی تیم شهروند که نشان از حمایت و علاقه مندی مدیریت باشگاه به این مسئله هست، پیشرفت در عملکرد بازیکنانم محسوس است اما تا پیاده شدن کامل تفکرات کادرفنی نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی در خصوص شکست خارج از خانه شهروند ساری در دیدار هفته چهارم برابر شهید منصوری قرچک گفت: این مسابقه یک بازی کاملاً تاکتیکی و با برنامه از جانب هر دو تیم بود. هر کسی که این بازی را دید قطعاً متوجه این مسئله شده است و اگر این نتیجه اتفاق افتاد فقط و فقط روی اشتباهات فردی در کارهای دفاعی و عدم تمرکز لازم از جانب ما بود.

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه پس از سوت پایان دیدار با شهید منصوری آن بازی را فراموش کرده ایم، تصریح کرد: آن مسابقه مثل سایر بازیها دیگر برای ما تمام شد و تمرینات هفتگی مان را با قدرت و تمرکز روی تیم خوب و پرمهره گیتی پسند برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به دیدار حساس این هفته شهروند ساری با گیتی پسند اصفهان افزود: بازی این هفته ما به نظرم تقابل دو نسل متفاوت از فوتسال ایران است. در یک سو تیم گیتی پسند، نسل طلایی فوتسال که در گذشته بودند و در حال حاضر نیز در تیم ملی بزرگسالان هستند و در مقابل تیم شهروند ساری نسلی از بازیکنان تیم ملی جوانان، امید و زیر بیست و سه سال که آینده های فوتسال کشور خواهند بود و پیش بینی من دیداری جذاب و مهیج است.

خبیری در پایان ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار روز پنج شنبه برابر گیتی پسند اصفهان بتواند با آمادگی کامل و تمرکز بالا ۳ امتیاز بازی را در ساری نگه دارد و تقدیم هواداران عزیز و متعصب شهروند نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.