کد خبر : 188988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 12:29
-

سرمربی فرش‌آرا:

شکست‌ناپذیری فرش‌آرا ادامه می‌یابد/ قصدم کم کردن ارزش کار کوثر اصفهان نبود

شکست‌ناپذیری فرش‌آرا ادامه می‌یابد/ قصدم کم کردن ارزش کار کوثر اصفهان نبود

سرمربی فرش آرا مشهد در مصاحبه ای جدید به جدال کلامی‌ با سرمربی تیم کوثر اصفهان پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص تساوی‌های اخیر تیمش در برابر سن ایچ و کوثر اصفهان اظهار کرد: در هر دو دیدار اخیر می‌توانستیم برنده باشیم، اما امیدوارم در ادامه بتوانیم این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. نباید فراموش کنیم که گرچه تساوی خانگی نتیجه رضایت بخشی نیست، اما مهم این است که هنوز شکستی در کارنامه تیم ثبت نشده‌است.

سرمربی فرش آرا افزود:پیرو صحبت‌های رستمی، سرمربی محترم تیم کوثر اصفهان باید اشاره کنم قطعا تیم کوثر شایسته پیروزی بود، همانطور که هفته قبل تیم فرش آرا در نیمه دوم بازی با سن ایچ شایسته پیروزی بود، اما بازی به تساوی کشیده شد. در نیمه دوم بازی بین تیم‌های فرش آرا و کوثر اصفهان، این تیم کوثر بود که شایسته پیروزی در این دیدار بود. اگر چه ما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و در اواخر بازی کوثر بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی خطاب به سعید رستمی افزود:  قصد من اصلا کم کردن ارزش تساوی کوثر در حالیکه از ما عقب بودید نبود. اتفاقا این عملکرد مثبت تیم شما را می‌رساند و روی صحبت من با داور بازی بود. چراکه در چندین صحنه با وجود خطای انجام شده روی بازیکن ما، وی به راحتی از کنار صحنه ها گذشت و این مطلب باعث شد حمایت لازم از بازیکنان صورت نگیرد.

مرتضایی در ادامه گفت: صحنه های داوری این بازی برای کمیته داوران ارسال شده و همچنین برای تنویر افکار عمومی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به بازی و اتفاقات آن گفت: در بخشی از صحبت‌هایم گفتم که حریف رو به بازی درگیرانه و همچنین دوندگی بالا آورد که این امر  در خیلی از تیم‌ها رایج است و لزوما دستور از طرف کسی نیست و خود بازیکنان با توجه به نتیجه بازی و میل به کم کردن فاصله و یا جلوگیری از شکست به این شکل بازی می‌کنند. تاکید کردم که نقطه عطف بازی در موقعیت سه به تک بازیکنان ما در نیمه دوم روی دروازه حریف اصفهانی بود که با خطای بازیکن کوثر مواجه شد و توپ در برگشت وارد دروازه ما شد. این مسئله عامل اصلی برگشت تیم کوثر به بازی بود و پس از آن موقعیت‌های زیادی را هم به روی دروازه ما به وجود آوردند.

مرتضایی با اشاره به واکنش سرمربی کوثر اصفهان گفت: در مصاحبه رستمی خواندم که در نیمه دوم تیم کوثر فقط یک خطا بر روی بازیکنان ما انجام داده است، این درحالیست که در فاصله سه دقیقه به پایان بازی تیم کوثر اصفهان ۵ خطائه شده بود و در صورت گرفتن خطای ششم بازیکنان ما بایستی از نقطه دوم به درواه کوثر پنالتی می‌زدند. این آمارها نشان می دهد که بازی کاملا درگیرانه به ویژه از سوی کوثر دنبال می‌شد. قطعا بازیکنان به ویژه در فوتسال ایران بایستی به بازی‌های درگیرانه عادت کنند، اما صحبت من خطاب به داوران بازی بود که محافظت لازم را از بازیکنان به عمل نیاوردند.

سرمربی فرش آرا در پابان گفت:در ادامه راه برای تیم خوب کوثر اصفهان که حقیقتا ما را با بازی خوب خود غافلگیر کرد، آرزوی توفیق داریم. قطعا هیچ قصد بدی نسبت به تیم خوب کوثر اصفهان نداشتم و کارنامه اعضای فرش‌آرا هم در سال های اخیر نشاندهنده همین موضوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.