کد خبر : 189023
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 21:03
-

صبوری: محکوم به برد برابر منصوری قرچک هستیم/ ناکامی آنها بخاطر غیبت حسن‌زاده است

صبوری: محکوم به برد برابر منصوری قرچک هستیم/ ناکامی آنها بخاطر غیبت حسن‌زاده است

سرمربی تیم فوتسال «فردوس قم» با بیان اینکه تیم حریف از بازیکنان خوبی بهره می برد، گفت: امیدواریم بازی را به سود خود به پایان برسانیم تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری با بیان اینکه تیم منصوری قرچک تیم باتجربه و خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، گفت: قطعاً همه بازی‌ها برای ما سخت است و در دیدار پیش رو برابر به دلیل اینکه در بازی گذشته در برابر «مقاومت البرز» شکست خوردیم بازی فردا برای ما بازی بسیار مهمی به حساب می‌آید.
سرمربی تیم فوتسال «فردوس قم» با اشاره به اینکه چون میزبان این دیدار هستیم، باید بازی را با برد به پایان برسانیم، افزود: تمام توان و تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار خواهیم گرفت و خیلی امیدواریم که بازی را با نتیجه خوب و به سود خود به پایان برسانیم تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم.
وی تیم قرچک را تیم بسیار خوب و دارای مهره‌های ارزشمند دانست و ادامه داد: محمد طاهری بازیکن ارزنده فوتسال کشور در ترکیب این تیم قرار دارد و محمد حسین کوهستانی و سعید قلندری که سال‌ها برای فوتسال قم زحمت کشیدند در این تیم بازی می‌کنند که البته کوهستانی تازه از مصدومیت رهایی یافته و ممکن است دقایق کمتری را در میدان حاضر باشد.
صبوری کادر فنی تیم قرچک را کاربلد و فنی معرفی کرد و گفت: من فکر می‌کنم علت نتیجه نگرفتن تیم قرچک در هفته‌های ابتدایی حاضر نبودن سرمربی تیم یعنی محسن حسن زاده که باهم همبازی و دوست بوده و هستیم به علت جراحی بوده و اگر ما بخواهیم در این بازی پیروز شویم باید تلاش مضاعف و دوندگی بالا داشته باشیم تا در پایان مسابقه شرمنده هواداران و علاقمندان به تیم نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.