کد خبر : 188997
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 15:10
-

کریم منصوری در گفتگو با Fut5al :

منصوری امسال با بودجه ۲.۸ میلیاردی بسته شده است/ با من مشکل دارید، به تیم ضربه نزنید/ ترکش‌های ستارگان و مقاومت به تیم ما خورد

منصوری امسال با بودجه ۲.۸ میلیاردی بسته شده است/ با من مشکل دارید، به تیم ضربه نزنید/ ترکش‌های ستارگان و مقاومت به تیم ما خورد

رئیس هیات‌مدیره باشگاه منصوری قرچک گفت: منصوری امسال با بودجه‌ای حدود ۲.۸ میلیارد تومان بسته شده که نیمی از آن را اعضاء هیات مدیره تقبل کرده‌اند.

کریم منصوری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در تیم ما تازه پنجره نقل و انتقالات هفته پیش باز شده و چهار بازی است که منصوری با ۸ نفر بازی می‌کند و نفرات جدید اضافه نشده بودند. مربی ما هم عمل جراحی کرده و تیم بدون سرمربی بوده بنابراین سیستم ما هنوز ششدانگ نشده است.

او ادامه داد: واقعیت این است که ما امسال نمی‌توانیم خیلی عزممان را برای دستیابی به جایگاه دلخواه جزم کنیم چون سه باخت پشت سر هم کمر تیم منصوری را شکست. به هر حال همه مشکلات ستارگان ورامین و مقاومت قرچک به منصوری منتقل شد و تیمی که در آن دوران سازمان اجرایی درست و حسابی‌ای نداشت این مشکلات را با خود حمل کرد.

رئیس هیات‌مدیره منصوری قرچک تاکید کرد: امسال باشگاه شهید منصوری امتیاز تیم ستارگان ورامین را در اختیار و آقای سهم الدینی به عنوان مدیرعامل کار را در دست گرفتند. مراحل انتقال امتیاز به منصوری ۸۰ درصد طی شده و انشاالله به زودی ۱۰۰ درصد کار انجام خواهد شد.

کریم منصوری چارت مدیریتی باشگاهش را چنین توصیف کرد: اکنون باشگاه شش سهامدار دارد که غیر از من و آقای سهم‌الدینی چند نفر هم از منطقه به ما کمک می‌کنند که نیمی از بودجه تیم به عهده همین هیات مدیره است.

وی با بیان اینکه برای ۵۰درصد دیگر بودجه توافقاتی از سوی منصوری با مدیران شهری انجام شده یادآور شد: زمانی که مجددا به تشکیلات برگشتیم، توافقنامه ای با شهرداری نوشتیم اما با مسائلی که پیش آمد یک مقدار دست‌انداز ایجاد شد که به دنبال رفع آن هستیم. دوستان به ما کم محبتی دارند ولی دنبال رفع موانع هستیم و اگر بتوانیم آن را حل کنیم. ۵۰درصد تیم باید از بیرون تامین شود که متاسفانه تا این لحظه دست رد به سینه ما زده‌اند.

رئیس هیات‌مدیره منصوری ادامه داد: ما آمدیم به قرچک خدمت کنیم اما متاسفانه هر روز یک مشکل ایجاد می‌شود. این تیم زمان مقاومت بازیکنان مجانی در قالب سرباز داشته اما متاسفانه برخی دوستان که با آقای علیزاده دوست بوده‌اند برایشان قرارداد داخلی نوشته می شود و همان‌ ها بعد از سه بازی رفته‌اند و علیه ما حکم گرفته‌اند. نمی دانم برخی دنبال چه هستند اما حق شورای شهر است که به ما کمک بکند یا کند.

وی با گلایه از برخی حاشیه‌سازی های محلی در شهرستان قرچک گفت: یک روز در قرچک می‌گویند چرا تمام تیم از بازیکنان بومی بسته نشده، مگر یک تیم می‌تواند همه‌اش را از بومی‌ها ببنند؟ وقتی بازیکنی به ما می گوید ۹۰تومان و بعد ۹۵ تومن با مشهد قرارداد می بندد ما چطور او را حفظ کنیم؟ متاسفانه آنجا ها که جای تصمیم‌گیری مدیریتی است دوستان حرف‌های خودشان را هم قبول نمی‌کنند.

کریم منصوری افزود: من استدعایم از کسانی که ما را قضاوت و مخالفت می‌کنند این است که رعایت انصاف را بکنند و اگر با من بد هستند من همه را حلال می‌کنم اما به تیم ضربه نزنند تا جو متشنج فعلی را خاموش کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.