کد خبر : 189170
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 21:15
-

سرمربی فردوس قم:

از هواداران فوتسال قم عذرخواهی می کنم/ تیم جوانی هستیم

از هواداران فوتسال قم عذرخواهی می کنم/ تیم جوانی هستیم

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: تیم فردوس تیم جوانی است و احتیاج به این داریم که بازی کنند و نیاز به تجربه‌دارند و هزینه‌هایی باید بابت این موضوع پرداخت شود تا بازیکنان به پختگی لازم برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری با اشاره به شکست تیم فوتسال فردوس برابر منصوری قرچک اظهار داشت: متأسفانه نتیجه بازی مناسب نبود چون با شکست خانگی روبه‌رو شدیم و از همه هواداران فوتسال قم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: تیم فوتسال فردوس قم تیم جوانی است و احتیاج به این داریم که بازی کنند و نیاز به تجربه‌دارند و هزینه‌هایی باید بابت این موضوع پرداخت شود تا بازیکنان به پختگی لازم برسند.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم بیان کرد: ناامید نیستیم چون با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله‌ داریم، امتیازات به هم نزدیک است و امیدواریم در بازی روز چهارشنبه شهروند ساری باخت را جبران کرده و به جمع مدعیان برگردیم.

صبوری خاطرنشان کرد: امروز تیم داوری عملکرد مناسبی نداشت و در بسیاری از صحنه‌ها قضاوت مناسبی انجام نداد، می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند ولی در مجموع این شکست قابل توجیه نیست و باید تلاش کرده تا این نتیجه را جبران کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.