کد خبر : 189146
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 18:32
-

کوثر در نیمه دوم افت کرد/تیم خوب و منسجمی داریم

اصغری‌مقدم: رمز موفقیتمان تلاش و تمرین است/ بهترین خط حمله لیگ را داریم/ در انتظار بازی آسان‌تری بودیم

اصغری‌مقدم: رمز موفقیتمان تلاش و تمرین است/ بهترین خط حمله لیگ را داریم/ در انتظار بازی آسان‌تری بودیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: درست است که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم، اما باید یاد بگیریم که ابتدا گل نخوریم و خط دفاع خوبی هم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی تیمش برابر تیم بازارهای کوثر اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اینکه این دیدار می‌توانست برای ما آسان باشد، اما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: تیم بازارهای کوثر اصفهان تیم خوب و قابل‌احترامی بود. این تیم را آنالیز کرده بودیم و فکر می‌کنم پخته‌تر و باتجربه‌تر از حریف بازی کردیم. همچنین از نظر بدنی از حریف بهتر بودیم چون بدنسازی خود را زودتر آغاز کرده بودیم. بازارهای کوثر اصفهان تیم جوانی است که هنوز به آمادگی کامل نرسیده و در نیمه دوم نیز از نظر بدنی کمی افت کرد.
سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه ادامه داد: به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. بازی زیبایی را شاهد بودیم که در نهایت با پیروزی ما به پایان رسید که به بازیکنانم تبریک می‌گویم
اصغری‌مقدم درباره پیش‌بینی خود از جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: هدف نخست ما صعود به مرحله بعدی لیگ است و اگر شایسته بودیم و به دور دوم صعود کردیم، برای آن مرحله برنامه‌ریزی می‌کنیم. درست است که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم، اما باید یاد بگیریم که ابتدا گل نخوریم و خط دفاع خوبی هم داشته باشیم.
وی بیان کرد: رمز موفقیت ما این است که هر روز تلاش و تمرین خود را بیشتر کنیم و وضعیت تیم روز به روز بهتر شود که فکر می‌کنم این اتفاق رخ داده و تیم خوب و منسجمی داریم. البته هنوز هم ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم تا در لحظات حساس بازی بیشتر دقت کنیم. فوتسال بازی لحظه‌ها است و باید با بازیکنان بیشتر کار کنیم تا این ایرادات هم برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.