کد خبر : 189027
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 9:54
-

تقابل مدعیان با پایین جدولی ها در لیگ برتر فوتسال

تقابل مدعیان با پایین جدولی ها در لیگ برتر فوتسال

هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز برگزار می شود که در مهمترین بازی های هفته گیتی پسند و مس سونگون با تیم های قعرنشین گروه خود روبرو می شوند.

به گزارش پایگاهخبریفوتسالایران، هفته پنجم لیگ برتر امروز در دو گروه برگزار می‌شود. در گروه اول گیتی پسند این فرصت را دارد تا با استراحت مقاومت البرز صدرنشین گروه، به رده اول صعود کند. شاگردان شمسایی در ساری البته کار آسانی مقابل شهروند ندارند و باید دید شاگردان خبیری در سالن بدون تماشاگر می توانند بعد از کراپ از دیگر تیم پرستاره لیگ را هم متوقف کنند؟ گیتی پسند در این بازی سنگ سفیدی و محمدی دو غایب بزرگ گیتی پسند در این بازی هستند. فردوس قم که هفته قبل مقابل مقاومت البرز شکست خورد به مصاف منصوری می رود که با پیروزی مقابل شهروند روحیه گرفته است. محسن حسن زاده انگیزه زیادی داشت تا روی نیمکت منصوری مقابل تیم سابقش به میدان برود اما به دلیل عمل جراحی هنوز قادر به همراهی تیمش نیست و فرصت تقابل با شاگردان سابقش را از دست داد. کراپ نیز که در سه بازی قبلی خود در رسیدن به پیروزی ناکام بوده حالا در اولین بازی خانگی خود به دنبال اولین پیروزی در لیگ برتر است.
در گروه دوم هم حفاری خوزستان که نتوانسته انتظارات را برآورده کند در قعر جدول قرار دارد برای خروج از بحران باید بازی خانگی را از مس سونگون ببرد. مسی ها با پیروزی مقابل راگا شرایط خوبی پیدا کردند و با روحیه خوب به این دیدار می آیند.سن ایچ ساوه برای تداوم صدرنشینی خود محکوم به پیروزی مقابل کوثر در اصفهان است و نمی خواهد به راحتی از این بازی نسبتا آسان بگذرد. راگای تهران نیز پس از شکست در بازی هفته قبل برای بازگشت به جمع مدعیان باید ایمان شیراز را ببرد.این دیدار را کادر فنی تیم ملی از نزدیک نظاره خواهد کرد. در این گروه این هفته تیم فرش آرای مشهد استراحت دارد. برنامه بازی های این هفته که از ساعت ۳۰/۱۵ برگزار می شود به شرح زیر است:
شهروند ساری -گیتی پسند (سالن سید رسول حسینی)
فردوس قم -منصوری قرچک (سالن حیدریان قم)
کراپ الوند – اهورا بهبهان (سالن یادگارامام الوند)
حفاری خوزستان – مس سونگون (سالن امام رضا اهواز)
کوثر اصفهان -سن ایچ ساوه (سالن کوثر اصفهان)
راگا تهران – ایمان شیراز (سالن حرم مطهر ری)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.