کد خبر : 189189
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 22:34
-

حیدریان: بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب می‌کنیم/ راگا باتجربه بود و ایمان ، جوان

حیدریان: بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب می‌کنیم/ راگا باتجربه بود و ایمان ، جوان

مربی تیم ملی از وضعیت این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان مربی تیم ملی فوتسال در حاشیه دیدار تیم‌های راگای تهران و ایمان شیراز در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امروز در سالن تیم راگا حضور پیدا کردیم تا بازی این تیم برابر ایمان شیراز را از نزدیک تماشا کنیم. راگا برای اولین سال است که در مسابقات لیگ حاضر شده و همچنین تیم ایمان شیراز هم بعد از خرید امتیاز ارژن وارد مسابقات این فصل لیگ برتر شده است. در هر صورت امروز با دستور ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به سالن آمدیم تا از بین این بازیکنان بتوانیم بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال افزود: ۲ تیم راگا و ایمان شیراز در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. راگا در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه برخوردار است و تیم ایمان شیراز از هم بازیکنان جوان و بسیار خوبی بهره می‌برد. به هر حال همان طور که گفتم امیدوارم بتوانیم از بین نفرات این ۲ تیم بازیکنان خوبی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

حیدریان درباره آخرین وضعیت بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌ها بیان داشت: آن طور که من شنیده ام تیم ملی فوتسال قرار است اسفند ماه، قبل از شروع جام ملت‌ها ۲ بازی دوستانه انجام دهد و امیدوارم که با انجام بازی‌های دوستانه بتوانیم تیم ملی را از این رکود بازی نکردن خارج کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمى با غيرت پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

بابا وقتى لیست ٢۵ نفره رد شده به مسابقات کدام نفرات جدید رو میخواهید دعوت کنید؟؟!!!! آخه چرا اینقدر اصرار به دروغ گفتن به مردم دارید؟!! براى دور هم بودن بازى ها رو تماشا کنید و لذت ببرید شب بخیر!!