کد خبر : 189150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 18:41
-

سه بازیکن جدید به تیم اضافه می شود

رستمی : تیمم امروز آشفته بود / اخراج دروازه بان دوم شرایطمان را سخت تر کرد

رستمی : تیمم امروز آشفته بود / اخراج دروازه بان دوم شرایطمان را سخت تر کرد

سرمربی تیم بازار کوثر اصفهان در باره شکست سنگین برابر سن ایچ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: فردا سی‌امین روزی است که تیمم را تحویل گرفته‌ام. هفته آینده یک بازیکن و در نیم‌فصل نیز دو بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهیم کرد.
سعید رستمی پس از شکست ۷ بر ۲ تیمش برابر تیم سن‌ایچ ساوه در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه هفته گذشته روی یک اتفاق که نمی‌دانم درست بود یا غلط، دروازه‌بان اول خود را از دست دادیم و در بازی امروز او را در اختیار نداشتیم. پیش‌بینی می‌کردیم دروازه‌بان دوم تیم که در رده سنی بزرگسالان بازی می‌کند امروز بتواند خود را اثبات کند اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که او هم از زمین اخراج شد و از دروازه‌بان رده سنی پایه خود استفاده کردیم.

وی افزود: این دروازه‌بان اولین بار بود که در رده بزرگسالان بازی می‌کرد، چه برسد به لیگ برتر. متأسفانه وضعیت تیم امروز آشفته بود و در مجموع خوب نبودیم. به تیم خوب سن‌ایچ ساوه تبریک می‌گویم چون نشان داد که نتایج هفته گذشته اتفاقی نبوده است و تیم کاملاً هماهنگی در گروه ما است.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: در دقایقی از دیدار امروز به‌خصوص وقتی اختلاف گل‌ها کمتر بود می‌توانستیم به بازی برگردیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. کارمان سخت شد اما باید بیشتر تمرین کنیم تا در هفته‌های پیش ‌رو نتایج بهتری بگیریم، به‌خصوص هفته آینده که میزبان هستیم.

وی درباره بازی آینده تیمش با حفاری اهواز گفت: حفاری از تیم‌های خوب لیگ فوتسال است. نتایج چند هفته اخیر این تیم نشان‌دهنده جایگاه واقعی آن نیست. حفاری پتانسیل حضور در میان ۴ تیم نهایی لیگ امسال را دارد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. حفاری اهواز قطعاً به لیگ برمی‌گردد و کار سختی مقابل این تیم در پیش داریم، به خصوص که حفاری امروز نتیجه خوبی کسب کرده است.

رستمی بیان کرد: فردا سی‌امین روزی است که تیم بازارهای کوثر اصفهان را تحویل گرفته‌ام. هفته آینده یک بازیکن و در نیم‌فصل نیز دو بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهیم کرد. باید خود را بیشتر تقویت کنیم اما قطعاً به ۳ امتیاز بازی هفته آینده نیاز داریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

شرف فوتسال اصفهان رو بردی

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

پارسال هم که وقت داشتی هفته ششم اخراج شدی که

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

مدیران کوثر باید هر چه سریعتر یه فکری بکنن.
یه بازی درست و حسابی هنوز نکردن. کاملا بی برنامه هر کی هر کاری دلش میخاست میکرد مثل بازیهای محلات بود‌
حیف این هزینه ها

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

همین چند امتیاز رو هم صدقه سر خلاقیت بازیکنا دارن
اخه این کیه گذاشتین مربی