کریمی: با اخراج دروازهبان حریف، بازی را در دست گرفتیم

بازیکن ملیپوش سنایچ ساوه نسبت به دست کم گرفتن حریف از سوی تیمش ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن ملی پوش سن ایچ درباره برد تیمش برابر بازار کوثر اصفهان اظهارنظر کرد.
مهدی کریمی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.
وی افزود: بازیکنان تیم خوب بازی کردند و بعد از اخراج دروازهبان تیم حریف، بازی را در دست گرفتیم و تعداد گلهای خود را افزایش دادیم.
برچسب ها :سن ایچ ساوه،مهدی کریمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰