کد خبر : 189165
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 20:21
-

کریمی: با اخراج دروازه‌بان حریف، بازی را در دست گرفتیم

کریمی: با اخراج دروازه‌بان حریف، بازی را در دست گرفتیم

بازیکن ملی‌پوش سن‌ایچ ساوه نسبت به دست کم گرفتن حریف از سوی تیمش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن ملی پوش سن ایچ درباره برد تیمش برابر بازار کوثر اصفهان اظهارنظر کرد.
مهدی کریمی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم خوب بازی کردند و بعد از اخراج دروازه‌بان تیم حریف، بازی را در دست گرفتیم و تعداد گل‌های خود را افزایش دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.