کد خبر : 189282
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:03
-

کمالی : مدیران باشگاه ایمان تجربه تیمداری در لیگ برتر نداشتند/ هزینه های غیر منطقی در این تیم شده است

کمالی : مدیران باشگاه ایمان تجربه تیمداری در لیگ برتر نداشتند/ هزینه های غیر منطقی در این تیم شده است

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت:مسئولان باشگاه ایمان زحمات زیادی کشیدند اما آنها تجربه باشگاهداری در لیگ‌‌‌‌‌های فوتسال نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد بازی روز گذشته تیم‌‌های فوتسال ایمان شیراز و راگا تهران که منجر به شکست ۵بر صفر ایمان شد، اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند.بازیکنان جوان من با وجود بی‌‌‌‌‌تجربگی و دو بازیکن مصدومی که داشتیم بازی خوبی را انجام دادند و از آنها راضی هستم.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما در این بازی مصدومیت هر دو دروازبان  اول و دوم تیم بود که در بازی کوثر به دلیل مصدومیت آنها را از دست دادیم. در بازی روز گذشته از دروازبان رده امید استفاده کردیم، البته وضعیت تیمی نسبت به چند بازی گذشته خیلی بهتر بود.

کمالی در پاسخ به این سوال که تیم ارژن با سوابق زیادی لیگ برتر را ترک کرد و حالا ایمان آمده آیا مشکلات اقتصادی در شیراز حل شده است، گفت:  ایمان آمد اما خیلی دیر آمد، این تیم در فاصله چند روز از شروع مسابقات  آماده حضور در لیگ برتر شد و از طرفی بازیکنان مطرح ارژن به تیم‌‌‌های دیگر رفته بودند.

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز تاکید کرد: هنوز مشکلات  مالی در شیراز وجود دارد و  با اصرار مدیرعامل ایمان به جمع این تیم آمدم و کارم را شروع کردم. بعد از چند ماه متوجه اشتباهات زیادی در این باشگاه شدم همین اشتباهات باعث شد که در دو هفته شروع لیگ مالک باشگاه اعلام کند از تیمداری در لیگ استعفا می‌‌‌‌‌‌دهد.

وی افزود: این مشکلات هنوز ادامه دارد حتی قبل از بازی روز گذشته  مالک باشگاه گفت ادامه کار برای من سخت است.درست است مسولان باشگاه ایمان زحمات زیادی کشیدند اما آنها تجربه باشگاه‌‌‌‌داری در لیگ‌‌‌‌‌های فوتسال نداشتند. من از روز اول خرید امتیاز به آقای رمضانی مالک باشگاه گفتم که حواستان به هزینه‌‌‌ها باشد. متاسفانه گوش نکردند، در این تیم هزینه‌‌‌‌هایی شده که نه در بحث فنی و نه در بحث تدارکاتی هیچ  توجیه قانونی ندارد و همین هزینه‌‌‌‌های غیر منطقی باعث شده مسولان باشگاه مداوم اعلام کنند از ادامه حضور در لیگ منصرف شدیم البته حرف‌‌های زیادی  وجود دارد که در چند روز آینده خواهم گفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.