کد خبر : 189373
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 15:27
-

خبیری: صعود شهروند ساری به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال غیرممکن نیست

خبیری: صعود شهروند ساری به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال غیرممکن نیست

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه دیر به این تیم اضافه شده است گفت: اگر در نیم فصل دوم به ثبات برسیم حتی می توانیم از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی شهروند ساری در مورد بازی تیمش با گیتی پسند اصفهان گفت: گیتی پسند نیازی به معرفی ندارد و تیمی هست که هر سال برای قهرمانی می آید و امسال هم با کادرفنی بسیار خوب و بازیکنانی که هر کدام یک تیم هستند مدعی اصلی قهرمانی است. ما در شرایطی به مصاف این تیم رفتیم که نسبت به فصل قبل متحول شدیم و از سویی من دیر به تیم اضافه شدم و تمرینات پیش فصل خوبی نداشتیم. ما با دو سه جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم.حدود ۸۰ درصد آنالیزی که از گیتی پسند داشتیم توسط بازیکنان اجرا شد و تا پایان بازی نتیجه دیدار مشخص نبود. یک بازی پربرخورد و فیزیکی که جذاب از آب درآمد را شاهد بودیم.

وی در مورد وضعیت تیم شهروند ساری برای ادامه رقابت‌ها تاکید کرد: باید در پایان نیم فصل اول به ثبات خوبی برسیم و هم بچه ها با تفکرات کادرفنی به خوبی آشنا شوند و هم کادرفنی از توانایی های بازیکنان شناخت پیدا کند. ما الان در هر بازی نفرات متفاوتی را استفاده می‌کنیم که باید برای نیم فصل دوم به یک ثبات برسیم.

خبیری در مورد اینکه خطری بابت سقوط تیم شهروند را تهدید می‌کند یا نه اذعان داشت: تیم ما یک بازی هجومی ارائه می‌دهد و گل‌های زیادی در هر بازی می زنیم اما باید بتوانیم برتری خود را حفظ کنیم. در اکثر بازی‌ها از حریف جلو افتادیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. تیم ما ضعف دفاعی دارد که باید آن را بر طرف کنیم و با توجه به زمان کم حداکثر امتیازات را بگیریم.

سرمربی شهروندساری در مورد اینکه این تیم به چه جایگاهی در لیگ برتر فوتسال فکر می‌کند گفت: باید بر اساس داشته های تیم اهداف را چید. اگر به تمرینات پیش فصل و خروجی زیادی تیم نگاه کنیم قطعا تفکری غیر صعود بر تیم حاکم است ولی چیزی که من فکر می‌کنم این است که مسائل گذشته را فراموش کنیم و با توانی که داریم پیش برویم. تیم‌های خیلی خوبی در گروه ما هستند که کار را سخت می‌کند اما معتقدم می‌توانیم در جمع سه تیم صعودکننده از این گروه باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى سيد رسول شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

اقاى خبیرى عزیز وقتى از بازیکن باتجربه اى مثل سعید بلباسى استفاده نمیکنى تیم شهروند ضرر میکنه خودت ضرر میکنى
من دفاع اصولى و با فکرى مثل بلباسى ندیدم
این پسر واقعا باهوشه البرز ازش بازى گرفتى دیدى چجورى بازى بأخته رو برات در اورد خودت تصمیم بگیر نذار اقاى طالبى برات تصمیم بگیره چون این اقا با اومدن تو نه تنها خوشحال نشد بلکه ناراحت هم شد چون سرمربى گرى رو حق خودش میدونست
این تیم به بازیکن باغیرتى مثل بلباسى نیاز داره که بى خود و بى جهت دو سه تا بازى بیرون نشسته چون تیّم شهرم رو دوست دارم خواستم بهت اینا رو بگم اقاى خبیرى که در حق این پسر ظلم نکنى
ذه ساله که براى شهروند غیرت گذاشته و جنگیده این حقش نیست