کد خبر : 189343
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 11:10
-

رضایی:جایی برای حرف نگذاشتیم/از نامزدی مس احساس غرور کردیم

رضایی:جایی برای حرف نگذاشتیم/از نامزدی مس احساس غرور کردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: از شنیدن خبر مس در بین برترین‌های جهان احساس غرور کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی در خصوص وضعیت تیم مس رفسنجان برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همان طور که می‌دانید ما لیگ طولانی و فرسایشی داشتیم. خدا را شکر می‌کنم آخر این اتفاقات با قهرمانی ما به پایان رسید.

وی در خصوص نامزدی مس رفسنجان در بین ۱۰ تیم برتر جهان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که این اتفاق رخ داده، حتی شاید از بین ۱۰ تیم دهم شویم اما همین که نامزد شدیم اتفاق بزرگی بود. من بعد از شنیدن این خبر احساس غرور کردم.

سرمربی فوتسال بانوان مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما جایی برای حرف نگذاشتیم مبنی براینکه زنان را چه به فوتبال، یا حالا قهرمان شدند که چه؟ ما نشان دادیم تیم حمایت شود جواب حمایت‌ها را از هر طریقی می‌دهیم.

رضایی درباره نامزدی کرمی در بین بهترین گلرهای جهان، خاطرنشان کرد: زینب کرمی دروازه‌بان ما خیلی به تیم کمک کرد و فکر نمی‌کنم هیچ دروازه‌بانی مثل او باشد. زینب در قهرمانی خیلی به ما کمک کرد. او حتی در ۲ بازی فینال گلی دریافت نکرد و در چند بازی هم کلین‌شیت کرد.

وی یادآور شد: با همه سختی‌ها می‌دیدم چقدر بازیکنان زحمت کشیدند و فکر می‌کنم بازیکنان ما بدون رقیب هستند. ما به زینب اعتماد کردیم. پیشنهاداتی داشت اما اولویت او رفسنجان بود. مس واقعا از بانوان حمایت کرد اما این حمایت سال گذشته بسیار زیاد بود و همه تعهدات عملی شد. هدف ما حفظ قهرمانی است اما کار سختی در پیش داریم چون انتظارات بالاست و همین فشار را هم بیشتر می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.