کد خبر : 189363
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 13:58
-

شمس:ایران به همراه دو کشور دیگر داوطلب میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند/باعث افتخار است که شاگردانم در لیگ موفق می شوند

شمس:ایران به همراه دو کشور دیگر داوطلب میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند/باعث افتخار است که شاگردانم در لیگ موفق می شوند

حسین شمس گفت: ایران داوطلب میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی این رشته ورزشی در فدراسیون فوتبال درباره ثبت نام در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال، فوتسالی‌ها می توانند در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم به عنوان یکی از داوطلبان حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم. امیدوارم بتوانم از حقانیت فوتسال دفاع کنم.

حضور علی کریمی و مهدوی کیا در فدراسیون فوتبال، جای خوشحالی دارد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره حضور علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در فدراسیون فوتبال بیان داشت: با توجه به فضایی که به وجود آمده واقعا جای خوشحالی دارد که افراد محبوبی، چون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند. در هر صورت امیدوارم فضای انتخابات مهیا باشد تا فوتبالی‌ها و فوتسالی‌ها بتوانند به راحتی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کنند.

مسئولان AFC در تلاش هستند تا مسابقات جام ملت‌ها را برگزار کنند

شمس درباره آخرین وضعیت جام ملت‌های آسیا بیان داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری جام ملت‌های فوتسال، ۲ نظریه دارد. اول اینکه بدون برگزاری مسابقه ۵ تیم ایران، ژاپن، تایلند، ازبکستان برای حضور در جام جهانی انتخاب شوند. البته بسیاری از تیم‌های آسیایی نظیر کویت و لبنان که در این چند سال اخیر موفق شده اند خودشان را به سطح اول آسیا برسانند با این موضوع مخالف هستند. به همین دلیل مسئولان AFC در تلاش هستند تا مسابقات جام ملت‌ها را برگزار کنند.

ایران به همراه ۲ کشور دیگر داوطلب میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند

عضو کمیته فنی فوتسال ادامه داد: طبق آخرین اخباری که شنیده ام، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی مسابقات جام ملت‌ها را از کویتی‌ها گرفته و به دنبال کشور دیگری است تا این رقابت‌ها را میزبانی کند. ایران به همراه ۲ کشور دیگر، داوطلب میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند.

باعث افتخار است که شاگردانم در لیگ موفق می شوند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره عملکرد شاگردان سابق او  نظیر وحید شمسایی، جواد اصغری مقدم و محمد کشاورز در لیگ برتر عنوان کرد: تمام این افرادی که نام بردید باعث افتخار هستند. به نظر من لیگ برتر فوتسال، بسیار مدرن و به روز توسط مربی‌های جوان در حال برگزاری است. جای خوشحالی دارد که این مربیان جوان امسال در لیگ برتر حضور دارند.

شهرآورد امسال از لحاظ فنی جایگاه خاصی دارد

شمس درباره شهرآورد پایتخت که دوشنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: به نظر من شهرآورد امسال خیلی جذاب و دیدنی خواهد بود. امسال تفاوت امتیاز بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کنند که به صدر جدول برسند و استقلالی‌ها هم برای قهرمان شدن تلاش مس کنند. به هر حال فکر می‌کنم از نظر مسائل فنی یکی از خاص ترین شهرآورد‌های این چند سال اخیر را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.