کد خبر : 189390
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 22:22
-

شگفتی‌سازی القادسیه در شب درخشان کریمی

شگفتی‌سازی القادسیه در شب درخشان کریمی

ستاره ایرانی تیم فوتسال زنان القادسیه در لیگ برتر فوتسال کویت، شب درخشانی را گذراند و به مانند دو دیدار اخیر تیمش بازهم بهترین بازیکن میدان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دومین جدال هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان کویت، یاران فرشته کریمی در تیم القادسیه برای تثبیت جایگاه چهارم جدولی خود و صعود به مرحله پلی‌آف، نیازمند آن بودند تا العربی حریف قدرتمند و نام‌آشنای خود در فوتسال کویت را از پیش‌روی بردارند؛ اتفاقی که امشب با درخشش ستاره ایرانی القادسیه رخ داد و آن‌ها پرگل توانستند جشن دومین پیروزی فصل خود را برگزار کنند. جالب آن‌که هر دو پیروزی القادسیه از زمان حضور فرشته کریمی در این تیم رخ داده است.

در نیمه نخست تلاش دو تیم برای رسیدن به گل با نتیجه ۴ بر ۲ به سود القادسیه پایان یافت که کریمی ۲ بار برای تیمش گلزنی کرد و ۱ بار هم همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ ستاره ایرانی القادسیه گل اول بازی را به شکلی تماشایی را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که به نظر می‌رسد بازهم به مانند هفته ششم و هفتم، گل منتخب هفته خواهد شد. بازیکنان العربی برای جبران شکست در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه القادسیه آوردند و موفق شدند فاصله را به حداقل برسانند فرشته کریمی که سومین حضورش در ترکیب القادسیه را تجربه می‌کرد، در نیمه دوم در فاز دفاعی رهبری تیمش را برعهده داشت و به خوبی مقابل حملات العربی ایستاد و البته سنگربان القادسیه نیز چند سیو استثنایی در ثانیه‌های پایانی بازی داشت تا زردپوشان کویتی دومین پیروزی فصل خود را با نتیجه ۴ بر ۳ به دست آورند.

با این پیروزی تیم القادسیه ۷ امتیاز شد و جایگاه خود در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال زنان کویت را تثبیت کرد و حالا آن‌ها صعودشان با پیروزی امشب مقابل العربی به مرحله پلی‌آف نیز تقریبا مسجل شده است؛ فرشته کریمی نیز در سه بازی حضورش در فوتسال کویت، با ثبت ۶ گل و ۲ پاس گل خیلی زود نام خود را به جمع برترین‌های فصل اضافه کرد و امیدوار است بتواند در فرصت‌های پیش‌روی عنوان بهترین بازیکن فصل یا خانم گلی مسابقات را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.