کد خبر : 189350
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 12:22
-

بهزاد عظیمی در گفتگو با Fut5al :

مشکل کراپ فقط یک برد بود که محقق شد/ اشتباهات داوری نبود به گیتی‌پسند نمی‌باختیم

مشکل کراپ فقط یک برد بود که محقق شد/ اشتباهات داوری نبود به گیتی‌پسند نمی‌باختیم

بازیکن گلزن کراپ الوند گفت: از ابتدای لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم اما به حقمان که سه امتیاز بود نمی‌رسیدیم و در حقیقت مشکل ما کسب اولین برد بود.

بهزاد عظیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما در هر سه بازی گذشته هم مستحق پیروزی بودیم اما دو بازی برده را با مساوی عوض کردیم و به نظرم در بازی با گیتی‌پسند هم اشتباهات داوری کاملا مشهود و تاثیرگذار بود که باعث شد تمرکزمان بر هم خورده و بازی را واگذار کردیم.

او با ابراز امیدواری نسبت به آینده کراپ افزود: ما از گذشته درس می‌گیریم تا در آینده موفق باشیم و تمام تلاش خود را در ادامه لیگ برای رسیدن به موفقیت کراپ خواهیم کرد.

بازیکن کراپ الوند در خصوص هت‌تریک خود مقابل گیتی‌پسند هم گفت: آن روز واقعا از لحاظ روحی و روانی آماده بازی بودم که توانستم زحمات بچه‌های تیم را به ثمر برسانم اما حیف که اشتباهات داوری مانع از نتیجه‌گیری ما در آن بازی شد.

عظیمی پیروزی تیمش مقابل اهورا را نیز ارزشمند خواند و افزود: بازی با اهورا یک بازی بسیار خاص بود که ما پس از سه بازی بیرون از خانه برای اولین بار در لیگ امسال در خانه بازی می‌کردیم و محکوم به پیروزی بودیم.

او ادامه داد: اهورا بهبهان یک تیم جوان با نفرات بومی بود که توانسته بودند در هفته‌های اولیه لیگ، دو پیروزی خوب بدست بیاورند اما ما هم در خانه انگیزه بالایی داشتیم و با توجه به از دست رفتن امتیازات زیاد، این سه امتیاز برای کراپ اهمیت خاصی داشت که با همت بازیکنان به آن دست پیدا کردیم.

بازیکن کراپ در خاتمه متذکر شد: کراپ با آنالیز دقیقی که کادر فنی ما از اهورا بهبهان کرده بود موفق به پیروزی شد و توانستیم با یک بازی منطقی و روان پیروز میدان شویم. اطمینان داشته باشید که ما همان تیمی خواهیم شد که همه از کراپ انتظارش را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لامعی شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

سلام داور بازی با گیتی پسند آقای نصیر لو بودند و خیلی ضعیف عمل کردند. داوران بهتری هم در لیگ برتر بودند مثل آقای عرض مینا که به خاطر مسائل جنگ قدرت توسط نصیرلو حذف شدند.