کد خبر : 189366
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 14:31
-

موج حواشی تازه فوتسال بانوان و سکوت فدراسیون

موج حواشی تازه فوتسال بانوان و سکوت فدراسیون

حاشیه‌های مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال حالا به انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتسال بانوان رسیده است، تیمی که فعلا وجود خارجی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرارداد همکاری شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان فروردین امسال به پایان رسید و فدراسیون فوتبال پیش نویس تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی بانوان را تهیه کرد. در این مدت سرمربی تیم ملی سه بار برنامه‌های تیم ملی را به فدراسیون فوتبال ارائه داد، اما هر بار به بهانه‌ای اردو‌های تیم ملی برپا نشد.
تعلل در تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی و برگزار نشدن اردو‌های تیم ملی، باعث شد، تا شهناز یاری هدایت تیم فوتسال بانوان سایپا نایب قهرمان فصل قبل را برعهده بگیرد.
*زمزمه‌های مخالفت
بعد از اینکه باشگاه سایپا با نیلوفر اردلان سرمربی فصل قبل خود به توافق نرسید، یاری را به عنوان سرمربی معرفی کرد، اتفاقی که با واکنش نه چندان خوشایند فدراسیون فوتبال روبرو شد و از گوشه و کنار شنیده شد، مسئولان فدراسیون موافق حضور همزمان یاری در سایپا و تیم ملی نیستند.
بعد از این اتفاق لیلا صوفی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: “همه تلاش خود را می‌کنیم، تا یاری همچنان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به کار خود ادامه دهد و قرارداد کادر فنی تیم ملی هم برای تمدید آماده است. ” با این وجود خبری از توافق فدراسیون فوتبال با مربیان نشد.
شهناز یاری سرمربی جدید سایپا هم در واکنش به این اتفاقات گفت: “با توجه به اینکه قراردادم به پایان رسید، و فدراسیون آن را تمدید نکرد، کارم غیرقانونی نبود و قبلا هم حضور همزمان مربیان تیم ملی در باشگاه‌ها سابقه داشته است. حضورم در لیگ باشگاهی اتفاق عجیبی نیست، با این اتفاق حتی می‌توانم، بازیکنان را بهتر زیرنظر داشته باشم. ”
*تغییرات جدید در راه است
بعد از جدایی نیلوفر اردلان از سایپا خبر‌هایی مبنی بر حضور وی در تیمی از خراسان رضوی به گوش رسید، اما با برگزاری مراسم قرعه کشی خبری از تیم جدید این استان نشد، تا حضور اردلان در لیگ برتر منتفی شود.
حالا شنیده می‌شود که فدراسیون فوتبال با نزدیک شدن به مجمع انتخابات قصد دارد، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را تغییر دهد. فدراسیون فوتبال در این مدت واکنشی نشان نداده است و نایب رییس بانوان فدراسیون و دیگر مسئولان هم پاسخگو نیستند. با این حال نام اردلان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان مطرح شده است.
در واقع حق رای سرمربی تیم ملی فوتسال در مجمع انتخاباتی فدراسیون باعث شده است، تا شائبه‌های مختلفی در مورد تلاش برای کنار زدن او به علت همراهی نکردن با برخی جریانات انتخاباتی، به گوش برسد.
شهناز یاری بعد از حضور در سایپا استعفایش از سرمربیگری تیم ملی را تکذیب کرد، اما از آن زمان تاکنون نه تیمی تشکیل شده و نه برنامه‌ای برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، حالا بنظر می‌رسد امضای قرارداد با سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، برای مجمع پیش رو اهمیت دارد!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.