کد خبر : 189341
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 10:54
-

کرمی: همچنان باید از فرزانه توسلی یاد بگیرم

کرمی: همچنان باید از فرزانه توسلی یاد بگیرم

دروازه بان جوان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: به قرار گرفتن در بین ده دروازه بان برتر دنیا فکر می کردم اما انتظار نداشتم در ۲۰ سالگی این اتفاق رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زینب کرمی دروازه بان اصفهانی و آینده دار تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در خصوص قرار گرفتن نامش در بین ۱۰ دروازه بان برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ اظهار کرد: بابت این اتفاق خیلی خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم. فکر می‌کردم چنین اتفاقی برای من رخ دهد اما در سن ۲۰ سالگی انتظار نداشتم که در بین ۱۰ نفر دنیا قرار بگیرم.

وی در ارتباط با قرار گرفتن تیم مس رفسنجان در بین ۱۰ تیم برتر دنیا نیز افزود: از زمانی که فاطمه اعتدادی وارد تیم شد به همراه خانم رضایی، تیم ما را به این جایگاه رساندند و تلاش‌های بسیار زیادی کردند که از همه چیز خود مایه گذاشتند.

کرمی همچنین ادامه داد: کار خیلی سختی پیش رو دارم و انتظارات از زینب کرمی اکنون نسبت به ۲ هفته پیش بیشتر است و از خداوند کمک می‌خواهم که لیاقت چنین جایگاهی را داشته باشم و بتوانم هر روز پیشرفت کنم تا باعث سربلندی و خوشحالی بشوم.

دروازه بان جوان تیم فوتسال مس رفسنجان با اشاره به فرزانه توسلی خاطرنشان کرد: از زمانی که فوتسال را شروع کردم فرزانه توسلی الگوی من بود و زمانی که شهناز یاری من را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کردند همیشه به من فرزانه توسلی دوم می‌گفتند. همین موضوع باعث شد بیشتر به سمت عملکرد فرزانه توسلی بروم و چیزهای زیادی هست که باید از او یاد بگیرم.

وی در ارتباط با شروع تمرینات تیم مس رفسنجان افزود: حدود ۲ هفته است تمرینات تیم آغاز شده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم به لطف خدا قهرمانی را تکرار کنیم. ۳ بازیکن نیز به تیم ما اضافه شده است و با شرایط خوبی که داریم، با قدرت بیشتری وارد مسابقات می‌شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.