کد خبر : 189438
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 16:49
-

مالک ایمان شیراز در گفتگو با Fut5al :

تیم دیر بسته شد، بازیکنی برای ما باقی نماند/ با بودجه یک میلیاردو ۲۰۰میلیونی وارد لیگ شدیم/ شاید نیم‌فصل تیم را واگذار کنم

تیم دیر بسته شد، بازیکنی برای ما باقی نماند/ با بودجه یک میلیاردو ۲۰۰میلیونی وارد لیگ شدیم/ شاید نیم‌فصل تیم را واگذار کنم

مالک باشگاه ایمان شیراز در خصوص علت ناکامی این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر امسال نکاتی را بیان کرد.

رمضانی مالک باشگاه ایمان شیراز پس از ناکامی تیمش در کسب امتیاز از چهار دیدار لیگ‌برتر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ما خیلی دیر بسته شد و زمانی وارد بحث جذب بازیکن شدیم که واقعا بازیکنی نمانده بود. به شخصه تجربه این کار را نداشتم و نفراتی که برای تیم ما مانده بودند در عین شایستگی و آینده‌داری جوابگوی این سطح از فوتسال ایران نبودند.

او با اشاره به اینکه امتیاز ارژن را به پیشنهاد دوستان خود خریداری کرده، گفت: پیشنهاد دادند این تیم را که به دلایلی کارش روی زمین مانده خریداری کنیم که ما هم به عنوان کار خیر در این بخش ورود کردیم و در نهایت هم تیم بسته شد. مشکل تیم ما این است که آن روز بازیکنی روی زمین نمانده بود. اگر چه بازیکن خوب هم زیاد داریم اما واقعیت این است که آنها شاید اکنون در اندازه و سطح لیگ‌برتر نیستند ولی اگر با هم تمرینات بیشتری داشتند و زمان بود شاید داستان تیم ما اینگونه نبود.

مالک باشگاه ایمان شیراز در خصوص بودجه این فصل تیمش نیز متذکر شد: فکر می‌کردم با بودجه یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومانی می‌شود کار تیم را راه انداخت اما هزینه‌ها فوق‌العاده بالاست و یکسری بی‌تجربگی‌ها باعث شده تا هزینه های اضافی صورت گیرد. به نظرم با این شرایط بودجه بیشتری مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه شغل شخصی‌اش ساخت و ساز است، ادامه داد: متاسفانه بازار ملک و ساخت و ساز دچار مشکل است و از این جهت نیز به شدت تحت فشار هستم اما تا الان هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشتم و حتی اگر قرض کرده‌ام، اجازه ندادم به تیم خللی ایجاد شود. تیم ما متشکل از بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی است همانطور که کادر فنی ما آدم‌های خوبی هستند اما مشکل ما تنها سخت‌افزاری و کمبود بازیکن متخصص است.

رمضانی با اشاره به نتایج تیمش تصریح کرد: تیم ما با همین بضاعت با حداقل گل خورده در بیشتر بازی‌ها از زمین خارج می‌شود ولی تیم یکدستی نیست چون زمانی برای هماهنگی نداشته است. زمانی که امتیاز را از ارژن خریدم یک روز مانده به لیگ بود و همان روز هم ورودیه لیگ را ریختم. همه بازیکنان ما غالبا به مقاومت البرز رفته بودند که همگی بازیکنان خود آقای کمالی بودند و دیگر زمان از دست رفته بود و ما حتی نتوانستیم بازی تدارکاتی کنیم.

او افزود: بازی قبلی ما با راگا را ببینید، بازیکنان ما چون با هم بازی نکرده‌اند هنوز نسبت به هم شناخت لازم را ندارند. البته که بدشانس هم بوده‌ایم و به طور مثال دروازه‌بان اول و دوم ما مصدوم هستند و گلر سوم ما با ۱۸سال درون گل است که انصافا هم گلر خوبی است. ما بازی‌ها را روی اشتباهات فردی واگذار کرده‌ایم.

مالک ایمان با بیان اینکه نام این باشگاه به نام برادر مرحومش است تصریح کرد: فعلا در حال مدیریت هستیم که تیم ما نتیجه بگیرد. اما باید ببینیم در آینده چه می‌شود. اگر شرایط اقتصادی همین باشد بعید است که بتوانم ادامه بدهم و باید در نیم‌فصل تیم را دست یک عاشق و مدیر کننده‌کار بدهم. اگر چنین تصمیمی بگیرم تیم را واگذار می‌کنم چون در این حوزه متخصص این کار نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.